אחרי שישה מחזורים בליגת העל בכדוריד, יש רק קבוצה אחת מושלמת. א.ס רמת השרון ניצחה אחר הצהריים (שישי) בחוץ את בני הרצליה 33:37 והיא מוליכה את הטבלה. אלון אוברמן להט עם 8 שערים, מילאן פאבלוביץ', שהאריך את חוזהו בעונה נוספת, וסטפן טרזיץ', כבשו 6 שערים כ"א.
למרות העליונות שלה בליגה עד כה, רמה"ש חושבת ברצינות על חיזוק ונמצאת במשא ומתן עם רם טורקניץ, שבדרך חזרה לישראל מוורבורג השבדית. בטורקניץ התעניינו גם מכבי תל אביב והפועל ראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
סטפן טרזיץ'
סטפן טרזיץ'
סטפן טרזיץ'
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
אם כבר דיברנו על קבוצתו של עידן מימון, אז היא התאוששה מההפסד לרמה"ש במשחק העונה באמצע השבוע, וניצחה 25:30 את א.כ נס ציונה בדו קרב בין האחים המאמנים (עומרי מימון עומד על הקווים של הטייגרים). סטפן איליץ' היה מאופק היום עם 5 שערים, ומי שהוביל את האדומים היה דאליבור סוקיץ' עם 7 כיבושים.
גאפר חדזמירוביץ' הבוסני ערך בכורה במכבי ראשון לציון והצטיין עם שמונה שערים בדרך ל-28:31 של קבוצתו בחוץ על עירוני רחובות. ירמי סידי (6), קסם עמיאל ודור קלדרון (4 כ"א) הוסיפו שערים משלהם.
על הקאמבק של המחזור חתומה מ.כ חולון, שפיגרה 18:13 בהפסקה מול הפועל קריית אונו, אבל הצליחה לנצח 32:35 בזכות 22 שערים בחצי השני. אביעד בן זימן, הישראלי הבולט של חולון ובכלל אחד הטובים עד כה העונה, סיים עם לא פחות מ-13 שערים.
2 צפייה בגלריה
אביעד בן זימון
אביעד בן זימון
לא פחות מ-13 שערים. אביעד בן זימן
(צילום: ענבר חורי, מ.כ חולון)
במשחקי התחתית: מ.כ באר שבע - מכבי תל אביב 29:29, מכבי קריית מוצקין - מכבי דימונה 27:32.