פחות מחודש לחזרת המשחקים ב-NBA, בהנחה שהבועה באורלנדו תצליח להתקיים בצל מגפת הקורונה המשתוללת, ונראה כי הדיבורים על אליפות אפשרית של המועדון המעוטר בליגה הולכים ומתמעטים. בעוד שרבים מאמינים כי האלופה תגיע מלוס אנג'לס, הקליפרס או הלייקרס, בוסטון סלטיקס לא נספרים. יתר על כן, גם במזרח הם כבר לא הפייבוריטים.
בעונה שעברה הציפיות מהקבוצה הזו היו גבוהות מאוד (ובצדק) - והיא פשוט קרסה. בנוסף לכך הייתה תחושה שהשחקנים הרגישו, בעיקר בגלל שלברון ג'יימס עזב את המזרח, שהאזור ברשותם והם לא צריכים לעשות מאמץ יתר על מנת להגיע לגמר. קיירי ארווינג טען שהיכולת הפושרת של העונה הסדירה היא לא היכולת שהם יציגו בפלייאוף, ולצערם זה החזיק סיבוב וחצי.

1 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום
(צילום: רויטרס)

העונה זוהי ההזדמנות לתקן את הרושם אצל אחת הקבוצות המאכזבות, אם לא המאכזבת ביותר, בפלייאוף שעבר. למרות הנמכת הציפיות והסגל הפחות נוצצץ, לבוסטון עדיין יש קבוצה טובה מאוד, וחשוב מכך, מאוזנת. הייוורד, ווקר, בראון וטייטום הם שחקנים מעולים, שבכל רגע נתון יכולים להתעלות ולתת משחק שיא בהגנה ובהתקפה. חובת ההוכחה עליהם, כי הכישרון קיים.
אפרופו הוכחה והזדמנות, זהו הזמן של הכוכב העולה של הסלטיקס להוביל את הקבוצה עד הסוף. בבוסטון החליטו לשים על ג'ייסון טייטום את כל הז'יטונים, בעיקר בזכות העונה הנוכחית. למרות גילו הצעיר ג'ייסון הפגין בגרות מרשימה בלא מעט משחקים העונה, ונראה כי החתמתו תשאיר את המועדון בצמרת בעונות הקרובות. אל תספידו את השדון.
אמנם בוסטון לא תחזור כפייבוריטית, אבל אתם תמיד יכולים לסמוך על הסלטיקס שייתנו פייט רציני.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.