הפועל ירושלים של השנה לא עומדת בציפיות. היא הודחה מגביע המדינה, מהליגה האירופית, ואיכשהו הצליחה להיות מודחת גם מהשלב הישראלי של הליגה הבלקנית.
אפשר להאשים בכך את עודד קטש, שהרכיב סגל פשוט לא מספיק טוב העונה, עם פלופים כמו טאריק פיליפ, והסתמכות גדולה מדי על ג'ייקובן בראון שמתקשה להתאושש מפציעה בכתף. בכלל, הפועל סובלת מריבוי פציעות, מה שבאופן טבעי פוגע בקבוצה. גם ההחלטה ללכת על 3 ישראלים בכירים בלבד, בניגוד לשנים קודמות, לא עשתה לקבוצה טוב, שלא לדבר על העזיבה של קטש לטובת פנאתינייקוס באמצע העונה, מה שפגע בשטף של הקבוצה.

1 צפייה בגלריה
סטנטון קיד
סטנטון קיד
סטנטון קיד
(צילום: gettyimages)

נראה שהמחליף שלו התקשה להמשיך מאיפה שהפסיק קטש. מאז שהגיע, ירושלים של דאיניוס אדומייטיס מתקשה לנצח ועושה את כל הטעויות האפשריות. אבל דווקא מהעמדה הזאת, בה היא יכולה להתרכז רק בליגה ולא צריכה להתמודד עם עומס של משחקים, ירושלים יכולה להגיע לגמר ואולי אף לקחת אליפות. דווקא עכשיו, כשהיא לא נראית מאיימת בכלל, היא תוכל להפתיע ולהגיע מוכנה יותר לרגעי האמת, עם הרבה פחות לחץ וללא קריסה ברגעי האמת.
ויש עוד נקודה חשובה מאוד שצריך לדבר עליה בהקשר של הזינוק האפשרי למעלה. עד לאחרונה, נראה היה שבהפועל של השנה חסרה חתיכה בפאזל. ג'אמיל ווילסון אמור היה להיות האיש החסר, עם קליעה מבחוץ שתוכל לרווח את המשחק, אבל הוא לא עמד בציפיות והתברר כמי שעושה הרבה יותר נזק מתועלת - וכתוצאה מכך נחתך. במקומו הובא סטנטון קיד, שחקן חכם ומנוסה באירופה שהופיע בעבר ביורוליג, ולפחות לפי שני המשחקים הראשונים שלו, נראה שהוא בדיוק האס שהפועל הייתה צריכה כדי להתמודד ברצינות על התואר.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.