רבים וטובים עסקו בסוגייה הזו - מיהו הכדורגלן הגדול ביותר בימינו, כריסטיאנו רונאלדו או לאו מסי. אין ספק שמדובר באחת השאלות שדנו בהן הכי הרבה מאז שהשניים תפסו את מרכז הבמה בכדורגל העולמי. יהיו מי שיגידו אחד, ויהיו מי שיגידו השני, וכך זה יימשך גם אחרי שיפרשו.
אבל ברצוני להסתייג מפולחן האישיות המאוד אינטנסיבי שמתקיים בקביעות סביב הפרעוש. אין מה לעשות - אני חושב שלא חסרות דוגמאות לכך ששנה אחר שנה, משחק אחרי משחק, ברגעי האמת מסי פשוט נעלם. נכון, הוא הבקיע בלא מעט משחקים, אבל ברגעי לחץ הבחור פשוט משתנק.

1 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
(צילום: getty images)

אפשר היה לראות זאת שוב במהלך השבוע, כאשר מסי ורונאלדו הלכו בראש בקרב על ראשות הבית בצ'מפיונס, בין ברצלונה ליובנטוס בקאמפ נואו. בניגוד למסי, רונאלדו הוכיח שוב בגדול שיש לו את מה שלמסי מעולם לא היה. לרונאלדו יש תמיד את האש הזו בעיניים, ולא משנה מי היריב שעומד מולו, הנחישות והרצון לנצח הן באותן עוצמות. לא משנה אם זה משחק ידידות של פורטוגל או גמר ליגת האלופות, רונאלדו עולה למגרש כאילו זה המשחק האחרון בקריירה שלו ושורף את הדשא.
רונאלדו הוא שחקן של מאני טיים, והוכיח את זה אינספור פעמים. מסי, לעומתו, לא מצליח להתעלות במשחקים קובעים, אולם בגלל פולחן האישיות סביבו, נוהגים להאשים את כל העולם ואשתו אבל לא חלילה את "הגדול מכולם". בואו תהיו אובייקטיביים לרגע: איפה מסי "הגדול" היה נגד יובה? איפה הוא היה בקלאסיקו האחרון? איפה הוא היה במונדיאל, איפה הוא היה בקופה?
מרגיש לי שמסי הוא בגדר נעלם גדול במשחקים גדולים, ממש כמו תעלומת הציור השבועי לילד בעיתון סוף השבוע.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.