מכבי ת"א

מכבי מגיעה כפייבוריטית מוחלטת לדרבי, ויש לה מספיק שחקנים מוכשרים שיכולים להביא ניצחון:
יונתן כהן: מלך הבישולים של הליגה עם 11 אסיסטים, ומקום 4 בטבלת מלך שערי הליגה עם 10 שערים, כולל שער דרמטי בניצחון על מכבי חיפה בסמי עופר בסיבוב השני. איתי שכטר: פתח את הפלייאוף בצורה מרשימה, והוא החלוץ שהאלופה צריכה להסתמך עליו. אם יעשה תנועה נכונה לרחבה, ויצליח להיות חלק מהמשחק ההתקפי, הוא יכול לסיים בתור השחקן המצטיין. מתן חוזז: גם לחוזז יש פלייאוף יוצא מן הכלל. הקשר קיבל הזדמנות אצל איביץ' מהמשחק הראשון של הפלייאוף, וכולם ראו שמדובר בשחקן עם כישרון. יש לו פוטנציאל להגיע אפילו יותר רחוק, וגול בדרבי יכול מאוד לעזור לו. שחקן מאוד מוכשר שהפועל צריכה להיזהר ממנו.

1 צפייה בגלריה
אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד
אצטדיון בלומפילד
(צילום: עוז מועלם)

הפועל ת"א

הפועל פתחה בצורה מושלמת, עם 6 נקודות מ-6, כולל ניצחונות מרשימים על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. אלא שאז הגיעו 3 משחקים רצופים בכל המסגרות בהם האדומים לא הצליחו לנצח. תיקו נגד הפועל באר שבע, הפסד בחצי גמר הגביע למכבי פתח תקווה והפסד מביך ביותר להפועל חיפה. עכשיו, כל מה שהאדומים רוצים זה ניצחון בדרבי, כדי להזכיר לאוהדים שהם כאן כדי להישאר. אם אתם שואלים אותי, הדרבי הזה לא ייגמר בטוח בניצחון של הצהובים. יש מולם קבוצה לא פחות טובה. להפועל יש 2 שחקנים שיכולים להוציא נקודה או אפילו 3.
עומרי אלטמן: מלך שערי הקבוצה העונה, ואחד מהשחקנים המצטיינים של העונה הסדירה. 11 שערים וארבעה בישולים, זה המאזן האדיר של קשר האדומים, ואם ההגנה של מכבי לא תתפקד ותהיה ערנית, היא תמצא את עצמה סופגת מהכוכב באדום. גם בפלייאוף אלטמן נותן הופעה, והוא היה השחקן המצטיין בניצחון האדיר על בית"ר בבלומפילד. מאור בוזגלו: בעונה הסדירה הוא לא בלט, אבל בפלייאוף משהו השתנה והוא הפך להיות אחד מהשחקנים המשפיעים ביותר של האדומים. בפלייאוף הוא כבש שער אחד ובישל פעמיים, ולדעתי בדרבי הוא יכול לעשות את ההבדל, אחרי הכל הוא ידוע בתור אחד שבמאני טיים מביא את עצמו ומתפוצץ על המגרש.
הימור: מכבי תנצח 1:3, הפועל תישאר עם המחמאות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.