כולם כבר היו בטוחים שגם השנה לוס אנג'לס לייקרס תזכה באליפות, ואפילו בקלות יתרה, לאור היכולת המדהימה שהפגינה הקבוצה בעונה שעברה. אחרי הכל, המועדון המפואר הצליח להשאיר בקליפורניה את שני הנכסים המשמעותיים ביותר לקבוצה - והכוונה לקינג לברון ג'יימס ולאנתוני דייויס, כמובן - ובנוסף לצרף עוד שחקני מפתח שיכולים להועיל לאורך העונה וברגעי ההכרעה בפלייאוף, דוגמת דניס שרודר, מונטרז הארל ועוד.
אלא שאז העונה החלה אחרי פגרה קצרצרה, ולמרבה ההפתעה, לא הכל הולך חלק ללייקרס כפי שציפו רבים, כולל טובי הפרשנים של הליגה. לא הכל נוצץ בממלכה של אל-איי: דייויס סובל מפציעה לא פשוטה, והלייקרס כבר הספיקו לאסוף הפסדים רבים ומאכזבים, כמו התבוסה לדנבר, הנפילה בשניות הסיום מול פילדלפיה והאכזבה במשחק מול סגנית האלופה מיאמי לפני ימים אחדים. את מה שקרה מול וושינגטון אפשר להוסיף לרשימה.

1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: רויטרס)

כמובן שאפשר להאשים במידה מסוימת את המאמן פרנק ווגל בכך שעדיין לא הצליח ליצור יחידה מגובשת מספיק מסגל השחקנים המעולה שעומד לרשותו העונה, ויהיו כאלה שיחשבו שדווקא לברון חייב לתת מעצמו יותר בזמן שדייויס פצוע, אבל נכון לעכשיו הפניית אצבעות כלפי אנשים ספציפיים לא תעזור לאף אחד שם. צריך להסיק מסקנות תוך כדי תנועה וליישם את הפתרונות, אם הלייקרס רוצים לחזור לקדמת הליגה ולהראות שהם עדיין מועמדים מרכזיים לאליפות.
בפירוש לא מדובר בשאלה של אם הקבוצה תגיע לפלייאוף, אלא רק באיזה מקום, אבל זו שאלה חשובה. היריבות הפוטנציאליות הן סכנה ממשית בכל שלב, כשאנו רואים קבוצות כמו דנבר, יוטה, פורטלנד ואפילו היריבה העירונית הקליפרס, שמתחילות להתחבר. זה דבר שצריך להדאיג את ווגל ושאר הצוות המקצועי.
יש עוד זמן, לא הגענו אפילו לפגרת האולסטאר, אבל זו עונה שונה ולחוצה. אם הלייקרס לא יעשו התאמות מהירות, האליפות לא תישאר אצלם בידיים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.