כמה זמן ישבנו, כמה חיכינו, חמישה חודשים רצופים בלי המפעל הכי מעניין בכדורגל. זה נפתח בשמינית גמר, שבה ליון היממה את יובנטוס של רונאלדו.
רונאלדו אכן הגיע למשחק, כבש צמד כמו שהוא תמיד עושה ברגעים אלו, אך הפעם חבריו לקבוצה לא הועילו לעזור לו לעבור את הצרפתים.
2 צפייה בגלריה
ג'ושוע קימיך
ג'ושוע קימיך
ג'ושוע קימיך בטירוף
(צילום: AFP)
באיירן כהרגלה דרסה את צ'לסי בגומלין שהיה לפרוטוקול, לאור התוצאה במשחק הראשון ופערי הרמות הגדולים. מנצ'סטר סיטי שלטה מול ריאל מדריד הגדולה של זידאן, ועשתה את עבודתה ועלתה בצדק לשלב רבע הגמר. בארסה התקשתה מול נאפולי, אך הודות למחצית ראשונה גדולה של מסי עברה לרבע הגמר.
השמינית הייתה הספתח לשלב שבו לא הפסקנו להתפעל מכל משחק. אטלאנטה עשתה חיים מאוד קשים לפ.ס.ז', שבזכות יכולת אדירה של ניימאר למרות שלא כבש, עברה את המשוכה. הברזילאי רקד על המגרש עם דרביל אחר דריבל והוביל ביחד עם קיליאן אמבאפה שנכנס כמחליף למהפך גדול בדקות הסיום.
למחרת לייפציג, האנדרדוג ללא טימו ורנר, הפתיעה את אתלטיקו מדריד החזקה של סימואנה. הספרדים ידועים כקבוצה שמאוד קשה לנצח אותה בשלבי נוקאאוט.
זה היה רק הקדימון למה שהגיע והתברר אולי כמשחק הגדול בהיסטוריה – 2:8 מהדהד של באיירן על ברצלונה החלשה של קיקה סטיין.
יכולת מעולם אחר של אלופת גרמניה ששטפה את המגרש לחלוטין, וגם שהובילה בשלושה שערים לא הפסיקה ללחוץ ולצאת להתקפות עם מרבית שחקניה. דוגמה טובה לכך היא הבישול הפשוט מדהים של אלפונסו דייויס, המגן השמאלי המצוין, לג'ושוע קימיך, המגן הימני הנהדר. לא כל יום רואים קבוצה שמובילה על ברצלונה והמגנים שלה משתפים פעולה בגולים.
2 צפייה בגלריה
ליון חוגגת עם קורנה
ליון חוגגת עם קורנה
ליון חוגגת עם קורנה
(צילום: AFP)
באיירן הגיעה כפי שגרמניה הגיעה למשחק מול ברזיל בחצי גמר המונדיאל וניצחה 1:7. חשוב לציין כי האנזי פליק, מאמן באיירן מינכן, היה בשני משחקים אלו: במשחק מול ברזיל כעוזר של יואכים לב.
שלב רבע הגמר נגמר בעוד משחק של לגזור ולשמור, כשליון הקטנה היממה את האימפריה האנגלית. הצרפתים היו צריכים שלושה מצבים בלבד כדי להעיף את גווארדיולה וסיטי, והפרחים לראחים סטרלינג שרשת את החמצת השנה.
לסיכום, ליגת האלופות זה המקום שבו ניסים קורים. והכדורגל, איזה כדורגל.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.