אח, כמה התגעגענו לכדורגל שלנו, כמה התגעגענו לראות משחק בין הפועל כפר סבא להפועל רעננה. אבל האם באמת יש לנו למה לצפות? הנה 4 דברים שדווקא כן אמורים להיות מעניינים, אבל עם ליגה כמו שלנו אני לא חותם על כלום. אז את כל מה שאני רושם פה, קחו בעירבון מוגבל.
1. נתחיל מלמטה: יורדת אחת כבר יש לנו, אבל מי תהיה השנייה? אנחנו הולכים לצפות במאבק עיקש ועקוב מדם, בין סקציה נס ציונה וקריית שמונה. לק"ש יש 22 נקודות אל מול 21 של הסקציה, וגם הפועל כפר סבא עוד לא ניצלה עם 26 נקודות. לכו תדגו, אולי גם נתניה שנמצאת 10 נקודות מעל נס ציונה עוד בבעיה. יהיה מאוד מעניין לראות את ההתמודדות של הקבוצות הקטנות יותר עם המצב, ומי שתסתגל טוב יותר, פשוט תישאר בליגה.

1 צפייה בגלריה
רז שטיין
רז שטיין
נס ציונה
(צילום: אורן אהרוני)

2. אם עסקנו ביורדת הפוטנציאלית, הרי חייבים לעסוק גם באלופה הפוטנציאלית. מכבי חיפה מול מכבי תל אביב בקרב ראש בראש על האליפות. בואו נאמר את האמת, מכבי ת"א קבוצה יותר טובה, אין מה לעשות. חומר השחקנים אצלה פשוט עדיף. עם זאת, עד עכשיו הפערים לא היו גדולים מאוד, ולכן גם פער הנקודות עומד רק על 6. גם כשנפגשו הצהובים לא הראו שהם גדולים על חיפה. נראה כי שתי הקבוצות מוכנות כמו שצריך, יש בעיקר שקט בלי סיפורים מיותרים, ולנו רק נשאר לקוות שאולי נקבל משחק אליפות אמיתי, משחק שיכריע עונה שלמה. זה תלוי בעיקר במאמנים: מי יצליח לאסוף את שחקניו בצורה יותר טובה, מי תהיה שם במאני טיים ומי תיחלש.
3. הקרב על אירופה: בתכל'ס, בואו לא נשקר - המקום השלישי הוא היחידי שפתוח, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נמצאות שם, גם ביכולת וגם ברצון. שתי הקבוצות רעבות, אבל לצערנו רק אחת מהן תגיע לאירופה (אלא אם ב"ש תיקח גביע). בית"ר, שאצלה הפגרה הייתה די שקטה, נהנית מבעלים יציב, לעומת ב"ש שאצלה שקט זה הדבר שהכי צריך כרגע, במיוחד אחרי העזיבה של אלונה. אני לא צופה יותר מידי שינויים בטבלה, לפחות לא במקום הזה, אבל יהיה מעניין לראות אם בית"ר תצליח לשמור על יציבות.
4. גביע המדינה, המפעל המרגש ביותר, וגם יש הפעם קבוצות שמתרגשות, אם זה הפועל תל אביב או מכבי פתח תקווה. אבל מהצד השני יש גם 2 גדולות, הפועל באר שבע ובני יהודה קבלנית הגביעים. נזכה לראות את אבוקסיס מול הקבוצה שאיתה לקח גביע בשנה שעברה, ומנגד נזכה לראות את הפועל תל אביב מנסה להמשיך במגמה הטובה שהייתה בה. הגמר בוודאות יהיה מעניין, לפחות כמו החצאים, ואחד הדברים שחשוב לזכור הוא הכרטיס לאירופה, מעבר לתואר. הימור קטן שלי: הפועל תחגוג השנה.
כמובן שיש עוד הרבה דברים מעניינים בליגה שלנו, כמו הריב של בלבול עם שועה או כמה כרטיסים אלמוג כהן יקבל רק בפלייאוף. אבל מה שלמעלה זה התמצות של התמצות. מוזמנים לבוא לדון על כל הנקודות ולהעלות משלכם.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.