חובבי הכדורגל באירופה לא הופתעו במיוחד כשפ.ס.ז' החליטה לשחרר את אדינסון קבאני ולהפוך אותו לשחקן חופשי. אחרי הכל, למה להשאיר שחקן שכנראה נמצא כבר מעבר לשיא כשיש לך שמות כמו ניימאר, אמבפה ואיקרדי – שלישיית חלוצים מהטובים באירופה?
אז נכון, כרגע זה רק בגדר מגעים ושום דבר עוד לא סגור, אחרי הכל המטאדור מבוקש על ידי עוד אימפריות, כמו אתלטיקו, בנפיקה, אינטר, אבל באיירן מינכן נראית הכי רצינית לגביו, וגם הכי מתאימה. הסיבה לכך היא שתומאס מולר מכוון לעזיבה, ובמועדון מחפשים קליבר שיסייע לרוברט לבנדובסקי.
1 צפייה בגלריה
דן אקסל זגאדו מול אדינסון קבאני
דן אקסל זגאדו מול אדינסון קבאני
מה היעד הבא? אדינסון קבאני
(צילום: getty images)
זה לא סוד שקבאני מחפש את המועדונים עם הכסף הגדול, אך עם זאת הוא חותר לקבוצה שבה יוכל להיות שחקן מוביל. נאפולי, לדוגמה, הייתה צמאה לשחקן שיחזיר אותה לתקופת הזוהר של דייגו מראדונה, ורכשה אותו מפאלרמו תמורת סכום עתק. כאשר החלוץ מאורוגוואי הפך לשם דבר בכדורגל האירופי, פ.ס.ז' חטפה אותו במחיר ממש לא מציאה של 64 מיליון יורו לחמש שנים. בתחילת הדרך הוא עוד היה כינור שני לזלאטן איברהימוביץ', אך לאט לאט החל לבנות את עצמו כמלך החדש של עיר האורות.
מה בכל זאת הייתה הבעיה? הרעב הגדול של הצרפתים לתואר החשוב בעולם, הצ'מפיונס, היווה סיבה להתחמשות בשחקנים הטובים ביבשת, וכך, לאט לאט, קבאני נדחק לפינה. כמובן שגם לגיל המתקדם ולפציעות הרבות שעבר יש משקל בהחלטה לוותר עליו.
לסיכום, שילוב בין חלוץ נהדר כמו קבאני, שהוכיח את היכולות שלו מדי עונה, לבין אימפריה כמו באיירן מינכן יכול להיות קטלני. עסקה שכולם עשויים להרוויח ממנה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
פורסם לראשונה: 08:03, 08.08.20