רבות דובר על הדמיון בין מראדונה למסי: שניהם ארגנטינאים, קטני גוף, בעלי כישרון פנומנלי. לגבי שניהם עלתה השאלה האם הם הטובים בעולם. שניהם גם שיחקו בברצלונה (אבל דייגו, בניגוד למסי, לא השאיר חותם של ממש אצל הקטלאנים), והתקווה שלי היא שעכשיו, כשדרכו של מסי בברצלונה כנראה קרובה לסיומה, הוא יבחר ללכת בדרכו של מראדונה ויחתום בנאפולי, הקבוצה האהודה עליי באיטליה ובהחלט לא אחת מאריות אירופה.
שנותיו היפות ביותר של מראדונה היו בנאפולי, והוא זה שהביא אותי להעריץ את המועדון העני מהדרום, לעומת קבוצות הצפון העשיר, המתנשא, של יובנטוס ומילאן. שם הוא הוביל את הקבוצה לשתי אליפויות היסטוריות והפך בעיניי אוהדי הקבוצה לאליל, מאז ועד היום. כשמראדונה נמכר בזמנו מברצלונה לנאפולי בסכום של 7.4 מיליון דולר הוא שבר את סכום ההעברות העולמי, בעוד סעיף השחרור של מסי מברצלונה עומד כיום על כ-830 מיליון דולר. כן, קראתם נכון.

1 צפייה בגלריה
מראדונה ומסי
מראדונה ומסי
מראדונה ומסי
(צילום: גטי אימג'ס)

אז האם מסי יבחר לעזוב את ברצלונה ויילך אל מועדון גדול אחר, או שיבחר במועדון קטן אבל בסיפור גדול? האם ישחזר את דרכו של מי שהיה אל כל-יכול בארגנטינה ויביא ישועה אל מקופחי הדרום, וכך גם יפגוש שוב את הנמסיס שלו שמשחק היום ביובנטוס- רונאלדו - לעוד עימות בין שני הטובים בעולם?
בנבחרת ארגנטינה מסי כשל עד עכשיו בכל הזדמנות, זה גביע אחד שדייגו הביא למולדתו והפרעוש לא - אבל אולי בנאפולי הוא יצליח לשחזר את הצלחתו של דייגו? בוא, ליונל, בוא אל החמורים הקטנים, זו יכולה להיות תחילתה של אגדה מופלאה...
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.