מנכ"ל משרד התרבות והספורט בחמש השנים האחרונות, עו"ד יוסי שרעבי, הודיע לשר התרבות והספורט הנכנס, ח״כ חילי טרופר, על בקשתו לסיים את תפקידו. שרעבי סיכם עם טרופר כי הוא יסיים את כהונתו לאחר שימונה לו מחליף בתפקיד, ובתום הליך חפיפה, כנדרש. במקומו ימונה יו"ר המתנסים רז פרויליך.
עו"ד שרעבי מסר: "לאחר חמש שנים מרגשות ומאתגרות, במהלכם צמח המשרד והפך לעצמתי ומשפיע בתרבות ובספורט, הגיע הזמן לנוע לאתגרים חדשים. סיכמתי עם השר הנכנס על סיום תפקידי, מיד לאחר שהשר יבחר מנכ"ל, ותתבצע חפיפה כנדרש. אני מעמיד את ניסיוני והיכרותי לטובת השר טרופר והמנכ"ל שייבחר, כדי שכניסתם בתקופה מאתגרת זו תהיה קלה ככל שניתן, ואמשיך ללוותם ככל הנדרש, וככל שאדרש".

1 צפייה בגלריה
מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי
מנכ"ל משרד הספורט יוסי שרעבי
"תתבצע חפיפה כנדרש". עו"ד יוסי שרעבי
(צילום: אורן אהרוני)

שרעבי הוסיף: "אני מבקש להודות לשרה מירי רגב על ההזדמנות שנתנה לי להוביל את המערכת המקצועית של המשרד ולרבים שהיו שותפים למסע המדהים שעברתי, להצלחות ולהישגים. אלו עדיין אינם דברי פרידה - עוד תגיע העת להודות ולהיפרד מכולם".
שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר: "אני מבקש להודות ולהביע הערכה עמוקה למנכ"ל המשרד יוסי שרעבי על עשייתו הזוכה לשבח מכל עבר. מספר הפונים אליי לפעול למניעת עזיבתו מעידה יותר מכל על האהדה וההערכה לה הוא זוכה. ללא ספק המנכ"ל שייבחר על ידי נכנס לנעליים גדולות, ואני מודה ליוסי על נכונותו להיות לצידנו ככל שנידרש, ומאחל לו הצלחה גדולה בהמשך הדרך. המערכת הציבורית הישראלית זקוקה לאנשים איכותיים ומנוסים כמוהו".
פורסם לראשונה: 09:51, 19.05.20