השלימה ניצחון שלישי בליגה, לאחר שגברה 75:81 על הפועל חיפה, ונשארה במאזן מושלם 3/3. המשחק של הצהובים לא היה מדהים, אבל יאניס ספרופולוס נשמע מרוצה: "אני חושב שהיינו ראויים לנצח, שלטנו במשחק מההתחלה".
מי שבלטו במיוחד על הפרקט, היו עומרי כספי - שחזר אחרי שנה בחוץ והשלים 10 נק' ב-11 דקות, וג'ון דיברתולמאו שחזר לאחר 11 חודשים, וקלע 8 נקודות ב-14 דקות בהן שותף. "אני מאוד שמח שהם חזרו", החמיא יאניס. "הם מוסיפים הרבה לקבוצה. בטוח שאחרי יותר מהופעה אחת הם ישתפרו, והתגעגענו אליהם מאוד בתקופה הזו שהם לא שיחקו. אחרי התייעצות על הרופאים החלטנו כמה זמן יהיה הכי טוב להם לשחק".
3 צפייה בגלריה
דיברתולומאו
דיברתולומאו
חזרה שציפו לה הרבה זמן. דיברתולומאו
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
חזר. כספי
חזר. כספי
אחרי שנה בחוץ. כספי
(צילום: עוז מועלם)
למרות התוצאה והניצחון, המשחק של מכבי ת"א לא היה בשיאו. יאניס סיכם: "מה שלא אהבתי היו ארבע הדקות אחרונות שלנו, נתנו לחיפה סלים קלים, אבל בסך הכל אני מרוצה מהמשחק".
המאמן נגע בקצרה בתקרית שהתרחשה בתחילת הרבע הראשון, בה התפתח בינו לבין סנדי כהן עימות בזמן שהשחקן הורד לספסל - מה שגרר את הוצאתו לשאר ההתמדדות: "זה משהו שקורה במהלך משחק וזה היה דבר שלא אהבתי. יש לנו חוקים בקבוצה ואי אפשר לעבור עליהם". ביום חמישי מכבי תל אביב תארח את מילאנו במסגרת היורוליג (21:00).
3 צפייה בגלריה
יאניס
יאניס
"לא אהבתי את ההתנהגות של סנדי". יאניס
(צילום: עוז מועלם)
מי שחזר מאוכזב הוא מאמנה של הפועל חיפה, אלעד חסין, שלאחר פתיחה מצוינת בליגה שכללה שלושה ניצחונות - סופג הפסד שני ברציפות: "משחק לא רע שלנו. בחצי הראשון לא היינו ברמת האגרסיביות ונתנו למכבי לקלוע בחופשיות. לקחנו הימורים שבהתחלה לא השתלמו, בהמשך היו מוצדקים. אני אקח את את הרבע האחרון שלא ויתרנו, וזה צריך להיות ה-DNA שלנו".