הדרבי של אוהיו שפתח הלילה (ה') את המחזור השני ב-NFL העלה גם שאלה מעניינת: מה הולך לקרות קודם, ג'ו בארו יעקוף את בייקר מייפילד בסיבוב, או שמייפילד יממש סוף סוף את הפוטנציאל? תשובות מיידיות אין, אבל איכשהו שניהם יצאו מרוצים מהמשחק. מייפילד וקליבלנד (1:1) השיגו ניצחון בכורה העונה, 30:35 ביתי, וסינסינטי (2:0) קיבלה בארו משופר לעומת המחזור הראשון.
הבחירה הראשונה בדראפט האחרון, בארו, עדיין לומד את הליגה. מייפילד, הבחירה הראשונה לפני שנתיים, כבר חייב להביא קבלות השנה. התבוסה בבולטימור במחזור הפתיחה ככל הנראה מעידה יותר על המצב הנוכחי של הבראונז מאשר הניצחון על הבנגלז החלשים, אבל צריך להתחיל איפשהו – ומסירה של 43 יארד ממייפילד לטאצ'דאון של אודל בקהאם הייתה בדיוק מה שמחכים בקליבלנד כבר זמן רב שיקרה בעקביות. אולי גם זה צעד ראשון כלשהו.
1 צפייה בגלריה
בייקר מייפילד
בייקר מייפילד
בייקר מייפילד. חייב להביא קבלות השנה
(צילום: רויטרס)
מייפילד מסר 16 מ-23 על 219 יארד, עם שני טאצ'דאונים וכדור שנחטף, וקיבל לצידו 124 ושני טאצ'דאונים בריצה של ניק צ'אב, אחד אחרי שמיילס גארט הפיל את בארו על קו היארד האחד וגרם לו לאיבוד. בארו מסר בכמויות - 37 מ-61! - לא תמיד הגיע למטרה, אבל הראה ניצוצות של מנהל משחק כשדייק בשלושה טאצ'דאונים ו-316 יארד. במיוחד טעון שיפור החיבור שלו עם איי-ג'יי גרין, כוכב ההתקפה של סינסינטי כבר שנים: בארו מסר לו 13 כדורים, גרין תפס רק שלושה על 29 יארד.
ביום ראשון: מיאמי – באפלו, ג'טס – סן פרנסיסקו, פיטסבורג – דנבר, אינדיאנפוליס – מינסוטה, טנסי – ג'קסונוויל, דאאלס – אטלנטה, פילדלפיה – ראמס, שיקגו – ג'איינטס, גרין ביי – דטרויט, טמפה ביי – קרוליינה, אריזונה – וושינגטון, יוסטון – בולטימור, צ'ארג'רס – קנזס סיטי, סיאטל – ניו אינגלנד. בשני: לאס וגאס – ניו אורלינס.