אחרי עשור זה קרוב מתמיד: מכבי חיפה במקום הראשון עם פער על מכבי ת"א (שנשאר מכובד למרות ההפסד במשחק העונה), אבל מי ייקח את הירוקים על הגב במאני טיים?
במשחק נגד הפועל כפר סבא קיבלנו עוד עדות - דולב חזיזה הוא הג'וקר של מכבי חיפה העונה. על הכישרון של צ'ארון שרי אין עוררין, ועל החדות של ניקיטה רוקאביצה גם כן, אבל בסופו של דבר, כששרי חלש ורוקאביצה לא מקבל כדורים, חזיזה נמצא שם בשביל מכבי חיפה. אם תשאל כמעט כל אוהד של מכבי חיפה מי השחקן האהוב עליו בקבוצה הנוכחית, הוא יגיד חזיזה, ולא רק בגלל השערים והתרגילים המרהיבים, אלא בעיקר בגלל התשוקה שלו למשחק.

1 צפייה בגלריה
חזיזה, גורדנה
חזיזה, גורדנה
חזיזה
(צילום: עוז מועלם)

אני חושב שאם היו נותנים לכל אוהד לעלות בהרכב, הוא היה מתנהג כמו חזיזה, עם תנועות הידיים, ההתנהגות, העצבים, השמחה, הכל. וזה מה שהאוהדים אוהבים, לראות סוף סוף שחקן שאכפת לו ורוצה לראות את הקבוצה מנצחת וסוחף את כולם בדרך.
דולב התחיל את הקריירה שלו כנער במכבי פ"ת ולאחר מכן בסקציה נס ציונה, וסבל מאוד מהיותו קטן פיזית באופן יחסי לאחרים בגילו. לאורך הדרך שלו לבוגרים התגבר על מכשולים רבים שחיזקו וחישלו אותו מנטלית. ההגעה שלו למכבי חיפה בקיץ 2019 מבני יהודה ביחד עם יובל אשכנזי היוותה קפיצת מדרגה לדולב, שמסמן את עצמו כאחד השחקנים הטובים בליגה. וכעת, יש על מי לסמוך כאשר שרי, רוקאביצה ועומר אצילי (שעכשיו מתחיל להשתלב) לא יהיו בעניינים.
ועוד דבר לגבי משחק העונה: אם ברק בכר לא היה מוציא את דולב בדקה ה-73, סיכוי גדול שזה היה נגמר אחרת. עיינו ערך מחזור 9 נגד ק"ש, ובספרינטים חזרה להגנה נגד כפ"ס.
מכבי חיפה רוצה אליפות, חולמת אליפות, קרובה לאליפות. האם זה יהיה דולב חזיזה שייקח אותה אליה? נחכה ונראה, אבל זה נראה טוב עבור הירוקים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.