ריאל מדריד, שיאנית הזכיות בליגת האלופות, עשויה לסיים את דרכה במפעל עוד לפני שלב הנוק־אאוט לראשונה זה 30 שנה. קשה להאמין, אבל זה נכון. ההפסד לשחטאר דונייצק של מנור סולומון דוחק את הבלאנקוס למקום האחרון בבית. מדוע ריאל הגיעה למצב הזה? הסיבה העיקרית לכך, היא שלא בוצע רכש משמעותי. כל השחקנים שהגיעו בפגרה הם כאלה שחוזרים מהשאלות, ומרטין אודגור הנורבגי הוא היחיד מביניהם שמראה סימנים של השתלבות בהרכב.
בנוסף, הקבוצה סובלת ממכה יוצאת דופן של פצועים, חולים ונדבקי קורונה. אם זה לא מספיק, יש שחקנים רבים ששיאם מאחוריהם, ובהם לוקה מודריץ', מרסלו ובמידת מה אפילו קארים בנזמה, שבגיל 33 מתקשה לסחוב את ריאל על גבו. להזכיר, שלישיית החוד הקטלנית, שכללה אותו יחד עם כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל, התפרקה. הראשון מתחיל עונה שלישית רצופה ביובנטוס והשני מושאל כרגע לטוטנהאם, כשלאנגלים קיימת אופציה לרכישה חוזרת.
1 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ'
איבד את זה. לוקה מודריץ'
(צילום: AP)
מה הפתרון? זידאן, או מי שיחליף אותו אם יוחלט על פיטוריו, צריך למזער נזקים. ריאל חייבת לנצח במשחק הנעילה את מנשנגלדבאך המפתיעה עם מי שיש. לאחר מכן, בלי קשר לתוצאה, לעשות את אותו הדבר גם במשחקי הליגה והגביע במטרה להציל את העונה. כמו כן, להשתמש בשחקנים הצעירים ומשניים כדי לחשל אותם. אין שום סיבה הגיונית שרודריגו, ויניסיוס ג'וניור ואחרים (כולל שחקני קבוצת המילואים) יחממו את הספסל או ישחקו מעט. חלקם הם העתיד של המועדון ועליהם לקפוץ למים העמוקים. למעשה, צריך לתכנן כבר את העונה הבאה. מי יודע, אולי ריאל תגדל שחקנים שיובילו אותה קדימה בשנים הבאות עלינו לטובה.
על ריאל מדריד עברו תקופות עקרות מאוד, בעבר הרחוק וגם בהווה. עכשיו הגיע הזמן לתכנן את היציאה מהן ואת החזרה לצמרת בספרד ובאירופה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
*אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.