כמו שזה נראה כרגע, למכבי חיפה יהיה מאוד קשה לקחת אליפות העונה. שני הפסדים רצופים במשחקים גדולים, מול מכבי ת"א ובית"ר ירושלים, אמורים להדאיג מאוד את הקהל הירוק.
אם זה לא מספיק, לחיפה יש מאבק העונה לא רק עם הצהובים־כחולים, אלא גם עם באר שבע ובית"ר שנראות נהדר ועשויות להילחם למעלה עד הסוף.
1 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מכבי חיפה
בית"ר ירושלים מכבי חיפה
בית"ר ירושלים בעננים
(צילום: עוז מועלם)
הבעיה העיקרית של הירוקים העונה היא ההגנה החלשה שסופגת בצרורות, ובהתקפה הקבוצה מתבססת על שני שחקנים בלבד, דיא סבע ודין דוד, היחידים שמספקים את הסחורה.
האם בכר איבד מהקסם שלו ועונת הקאמבק שלו לכרמל תסתיים במפח נפש? מוקדם לדעת, אבל בינתיים זה נראה רע. הבשורה המעודדת עבור הליגה היא כאמור שתי המרעננות הרשמיות, באר שבע ובית"ר, שמשחקות את הכדורגל היפה בישראל עם סגלים עמוסים בכישרון. האם זה יספיק לאליפות? זה תלוי בעיקר במכבי ת"א.
שוב הוכח למה צריך לצמצם את הליגה ל־10 קבוצות כדי שנקבל כמה שיותר משחקים דומגת בית"ר מול מכבי חיפה בטדי לעיני עשרות אלפי צופים. החזרה של בית"ר עם הקהל האדיר היא חוויה, והצהובים שחורים מזכירים משהו מתקופת ארקדי גאידמק. גם באר שבע עושה קולות של חזרה לעניינים אחרי שנים ארוכות בהן פינתה את הבמה ולא היוותה יריבה על הצלחת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.