הם פשוט מסרבים לרדת מהכותרות, הגשש החיוור. טרם נמסר, בשלב זה, מי אחראי להצתת מתחם האימונים של הפועל תל אביב בוולפסון. נראה כי לא מדובר במר שמעון כסאח. לא הוא שרף את המועדון, לנוכח השנים הרבות שעברו מאז. גם השופט לא היה פנדלוביץ'.
אך עצם התרחשות האירוע ביום המשחק בין שתי היריבות המרות, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, העניקה לו משמעות מיוחדת. חשבתי לעצמי - כמה סמלית הייתה תוצאת המשחק, 1:3 להפועל. זה התחיל בזה שהאדומים, כמו שניתן בהחלט להבין, לא רצו כלל לקיים את המשחק. אכן היה חשש כבר מהתלהמות במשחק שהוא תמיד מהטעונים והרגישים בכדורגל הישראלי.
1 צפייה בגלריה
אבוקות של אוהדי הפועל ת"א
אבוקות של אוהדי הפועל ת"א
אבוקות של אוהדי הפועל ת"א
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בדיעבד, טוב שבאנו לשחק בעל כורחנו. אולי זו גם הסיבה להקרבה שגילינו שם (וחיפתה על יכולת פושרת). אגב, אני לא ראיתי התלהבות יתר גם מצד בית"ר לשחק, אך ההתאחדות החליטה. מוזר, אם חדר ההלבשה היה ניזוק אף הוא, המשחק לא היה נערך וההישג הגדול שלנו לא היה קורה. היום העצוב לא היה הופך שמח.
ואחר כך באה כל הסמליות האחרת.
עד שכבר מנצחים העונה. ועוד בטדי מלא מפה לפה. ועוד דאבל עונתי. ועוד ב-10 שחקנים שלנו (על לא עוול בכפנו) ו-11 שלהם (היו צריכים להיות 10). אה כן, ואחוות הפועלים. "סידרנו" להפועל ירושלים פלייאוף עליון וכנראה "הוצאנו" משם את בית"ר.
גם מקצועית זה הישג. בית"ר כמעט לא החלה את העונה, אך פגעה "בול" בחיזוק, החזירה לעניינים שחקן מוכשר כמו שועה. יש להם מאמן שאני מעריך (שוב, חלק מהצוות שהוליך לדאבל האחרון שלנו) ונראתה מצוין בזמן האחרון וגם מול מכבי חיפה, עד ההרחקה. מי צריך יותר?
תמיד נזכור. זה כנראה הניצחון השני הכי מתוק בטדי, כמובן אחרי ההוא ב-2010 כשלקחנו אליפות על הדשא הירושלמי. התוצאה הזכירה לי ניצחון גדול אחר, ה־1:3 עם הצמד של סיני מול יוסי מזרחי - המשחק שהחל את היריבות בין המועדונים. אז העברנו את האליפות על מגש של כסף למכבי חיפה. זו רשימת הישגים מכובדת ליום שהחל בדמעות של תסכול והסתיים בדמעות של שמחה וניצחון.
ודרך אגב, כמו שהדברים נראים כעת, ניפגש עוד פעם אחת בפלייאוף התחתון. להתראות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.