לכל אדם כישרוני, לא בהכרח שחקן כדורגל, יש את הרגע בו הוא מוכן לפרוץ, שהשם שלו יהיה בכותרות והוא יעפיל לגג העולם. נפלא לראות את הרגע הזה אצל כישרונות צעירים, שמביאים את הקסם והייחוד שלהם ומציגים את עצמם לראווה על הבמה המרכזית. זה מה שקורה העונה לחלוץ בנפיקה, האורוגוואי בן ה-22 דרווין נונייס.
החלוץ שהגיע מאלמריה לבנפיקה תמורת סכום שיא של 24 מיליון אירו, ב-4 בספטמבר 2020. בבנפיקה ידעו לזהות את הפוטנציאל הטמון בשחקן הצעיר, והעניקו לו חוזה לחמש עונות. בעונתו הראשונה במועדון הוא התחיל לפרוע שטרות עם 14 שערים ב-44 הופעות, והשנה הגיע הזינוק הגדול - ב-22 משחקים בליגה הוא עומד על 20 שערים, ותפס בעלות על המקום הראשון בטבלת מלך השערים של הליגה.

1 צפייה בגלריה
דרווין נונייס בנפיקה
דרווין נונייס בנפיקה
דרווין נונייס
(AFP)

ההופעה הגדולה ביותר של נונייס השנה הייתה בליגת האלופות מול ברצלונה, כאשר הבקיע צמד מולה שבסופו של דבר היה שווה לבנפיקה כרטיס לשמינית הגמר, והוא גם זה שהעלה את הפורטוגלים לרבע עם שער ניצחון בהולנד מול איאקס השבוע.
כעת, באורוגוואי כבר מדברים על נונייס בתור היורש של אדינסון קבאני ולואיס סוארס, כוכב חדש שיוביל את הנבחרת בעשור הקרוב. למרות שזה נראה דמיוני, מי יודע, אולי הוא אפילו יתעלה עליהם. לא פלא שקבוצות כמו ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, וניוקאסל מעוניינות בו, כשהאחרונה כבר הגישה הצעה בסך 60 מיליון אירו. הוא עומד להיות השם החם של חלון ההעברות הקיץ, ובינתיים אנחנו ובנפיקה נמשיך ליהנות מהכישרון הענק שלו. ונסכם בפנייה למאמן וריסימו: הילד ענק!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.