קצת יותר משנה וחצי אחרי שפרשה - האם סרינה וויליאמס מתכננת קאמבק לא צפוי? מי שנחשבת לטניסאית הגדולה בכל הזמנים ואשר תחגוג בספטמבר את יום הולדתה ה-43, עוררה סערה עם ציוץ מפתיע ב-X (לשעבר טוויטר), בו כתבה: "אני מוכנה לחזור להכות בכדורים".
הציוץ כצפוי גרם לרשתות החברתיות לגעוש ולרעוש לגבי חזרה אפשרית של סרינה למגרשים. יש לציין כי בנובמבר 2022, חודש לאחר משחקה האחרון בקריירה, התראיינה האמריקאית והצהירה: "סיכוי גבוה שאחזור לשחק". רק שמאז נכנסה להיריון ולא ממש התאמנה.
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
הקאמבק בדרך? וויליאמס
(צילום: gettyimages)

אחת הספורטאיות הגדולות בהיסטוריה

לא ברור, כמובן, עד כמה רצינית ההצהרה של סרינה, כשהפעם האחרונה ששיחקה הייתה באליפות ארה"ב בספטמבר 2022, שם הודחה בסיבוב השלישי לאחר שהפסידה לאילה טומליאנוביץ'.
סרינה התחילה את הקריירה שלה ב-1997, ובתוך כמה שנים הפכה לטניסאית מספר 1 בעולם ללא עוררין עם 39 תארי גראנד סלאם (23 ביחידות, 14 בזוגות נשים ו-2 בזוגות מעורבים). היא אחותה הצעירה של ונוס וויליאמס, שהייתה בעצמה במקום הראשון בעולם, אבל סרינה הפכה לטניסאית הבכירה במשפחה.
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
כוכבת על. וויליאמס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
תמונות השנה בספורט 2022 סרינה וויליאמס המשחק האחרון
תמונות השנה בספורט 2022 סרינה וויליאמס המשחק האחרון
סרינה לאחר המשחק האחרון בקריירה ב-2022
(צילום: רויטרס)
וויליאמס נחשבת לאחת הספורטאיות הגדולות בהיסטוריה, ובוודאי שלטניסאית הכי טובה בהיסטוריה. בשיאה, דורגה במקום הראשון בעולם במשך 186 שבועות ברציפות (שיא שהיא מחזיקה יחד עם שטפי גראף). היא זכתה ב-23 תארי גראנד סלאם, יותר מכל אישה בהיסטוריה בעידן הפתוח של הטניס.
אירוע טניס למען ילדי הפריפריה
(באדיבות ONE)