המשחק ביום ראשון הוכיח שמסי וגם מראדונה הם הגדולים בהיסטוריה. אל תחשבו שפלה ורונאלדו (הרזה) אינם גדולים - מבחינת בני אדם הם הכי גדולים, אבל מסי ומראדונה אינם בני אדם, הם חייזרים.
מה שדייגו עשה ב-86, כשהוביל נבחרת אפורה לזכייה שנייה והוכיח שלא צריך סגל מפואר כדי לזכות באליפות ובתארים, פשוט מדהים. וגם מסי הוא חייזר ששבר כל שיא בכדורגל, מלך השערים בכל הזמנים של אחד המועדונים הטובים בהיסטוריה, עם הכי הרבה זכיות בכדור הזהב, השחקן עם הכי הרבה נעלי זהב, השחקן הצעיר ביותר שזכה בכדור הזהב, מלך השערים וההופעות בכל הזמנים של נבחרת ארגנטינה, מלך שערים לשנה אחת בכל הזמנים, אליפויות, גביעים, שיאן זכייה בתואר השחקן הטוב ביותר של המונדיאל, והתואר הכי חשוב, גביע העולם.

1 צפייה בגלריה
ציורים של לאו מסי ושל דייגו מראדונה
ציורים של לאו מסי ושל דייגו מראדונה
ציורים של לאו מסי ושל דייגו מראדונה
(צילום: AFP)

מסי ומראדונה הם הכי גדולים. את מה שעשו בקריירה שלהם לא עשה אף שחקן, וסביר להניח שגם לא יהיה כזה. אני זוכר שכשילד הייתימחפש קטעים קלאסיים של מראדונה ביוטיוב , ומסי הוא שדרוג של מראדונה בראיית המשחק, ביכולת הטקטית ובאופי הארגנטינאי שלו. נכון, מראדונה היה דמות יותר בוטה ומסי מופנם יותר, אבל מראדונה היה מוכן לשחק רק במונדיאל ובקופה אמריקה הוא לא רצה לשחק. בניגוד אליו, מסי רוצה לשחק כל שנייה בנבחרת, אפילו אם זה יהיה נגד סן מרינו.
בקיצור, מראדונה הוא חייזר ביכולת שלו עם הכדור, ראיית המשחק, ההתנהגות והאופי, ומסי הוא חייזר-על שעולה בכל רמה על מראדונה. פשוט אנחנו צריכים להגיד תודה על זה שנולדנו בעידן בו נחת משום מקום החייזר הכי חזק בכל הגלקסיה. תודה מסי ותודה למקור הכוח שלו אנטונלה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.