אם אתם עוקבים באדיקות אחרי הליגה הסקוטית הבכירה, אתם בוודאי יודעים שנוצץ שם לגיונר ישראלי. החלוץ ליאל עבדה עוד שיחק במכבי פ"ת הצנועה עד לפני כשנה. כאשר קיבל את ההצעה המפתה מהליגה הסקוטית, ארז החלוץ הישראלי את חפציו כדי לחתום באחד ממועדוני הפאר של היבשת, שם ניר ביטון עזר מאוד להתאקלמות שלו.
ההשתלבות של ליאל בקבוצה הייתה מהירה להפליא כבר מהיום הראשון. החלוץ הישראלי הרגיש בבית, במועדון החדש נתנו לו את הזמן להסתגל לקבוצה, וראינו תוך זמן קצר את היכולת הגבוהה של הישראלי באה לידי ביטוי על כר הדשא.

1 צפייה בגלריה
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
(צילום: גטי אימג'ס)

אחד הבונוסים שמקבל השחקן הישראלי כאשר הוא יוצא לאירופה הוא רמת האימונים. העובדה שהשחקנים שמשחקים באירופה מקבלים תוכנית אימונים מסודרת ולפיה מתנהלים, לעומת הליגה הישראלית בה נוהגים להתנהל בצורה מבולגנת שגורמת לשחקן הישראלי להישאר מאחור. כבר ראינו את התוצאות הקיץ במשחקי הנבחרת בהם עבדה נראה נהדר.
אני בטוח שעבדה עוד ישתלב בעתיד בקבוצה הרבה יותר בכירה. אין ספק שהמהירות והפיזיות עזרו לחלוץ הישראלי להגשים את חלומו, ולהגיע לאחת הליגות המסקרנות באירופה, אבל כעת אפשר כבר לדמיין מה הוא יכול לעשות בליגה הרבה יותר חזקה. והוא רק בן 20.
עבדה כבר מצא את הרשת חמש פעמים - שלושער ב-0:9 על דנדי יונייטד, ואז מה שנראה כמו הצמד הגדול ביותר עד עכשיו בקריירה הצעירה, ב-0:4 בדרבי מול ריינג'רס. זה רק מוכיח לנו עד כמה השחקן המוכשר הזה עוד יגיע רחוק בהמשך.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.