נראה ששום דבר לא יציל את אולד טראפורד מקטסטרופה, והפעם לצערנו זה מריח כמו שקיעה ארוכת טווח. המועדון/מפלצת הזה, הגדול והעשיר ביותר בעולם, שנהנה גם מהפופולריות הגדולה ביותר, עושה את כל הטעויות האפשריות! ממש מדהים.
כבר שנים שקברניטיו מובילים אותו מדחי אל דחי והסוף לא נראה באופק. מאות רבות של מיליונים נשפכים, כאילו לאוקיינוס שלא רואים את תחתיתו, והאוניה המסורבלת מסרבת לזוז. יותר נכון - היא זזה לאחור, עד שבמצב הנוכחי לא אתפלא אם הקבוצה תיאבק על מקומה בליגה. במציאות הדינמית של הליגה הטובה בעולם וזו המנוהלת הכי טוב, יונייטד נראית כתופעה הזויה לגמרי. כולם מתקדמים מטאורית והאדומים תקועים. אף אחד לא מבין את השלומיאליות הזו. אמנם כולנו בקיאים בבעיות המרכזיות, שבחלקן נובעות מניהול כושל וטעויות ענק ברכש ובבחירת המאמנים וכו', אבל בואו נהיה יותר מעשיים ונציע פתרונות.

1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AFP)

יונייטד היא מפעל ענק, קוקה קולה של הכדורגל העולמי. המחויבות של המועדון היא לא רק לעצמו אלא לענף הכדורגל כולו (כולם רוצים לראות MU תחרותית ותוססת), והדבר הזה מחייב שימוש במרכיבים הטובים ביותר שיש בשוק - דהיינו, לכלול בסגל שלה את השחקנים הטובים ביותר, וחשוב יותר, לפחות כוכב על אחד שנותן תוצאות במזומן. לא כוכב שבדרך ולא כוכב מזדקן, אלא תותח על של ממש. אחד שמשנה את כל המאזן .משהו דוגמת מסי בבארסה הגדולה ורונאלדו של ימי ריאל הגדולה (ולא הגרסה הנוכחית).
לצערנו הם פיספסו את הרכבת, כי בינתיים יש כיום רק שני שחקנים בעולם העונים על הדרישות הללו, חד וחלק: אמבאפה והולאנד. והם כרגע לא בשוק, אלא אם יקרה מצב שיתעשתו מקבלי ההחלטות במועדון ויעשו את הנדרש - וזה להביא את אחד מהשניים הנ"ל בכל מחיר. האם יש להם את האפשרות? תיאורטית כן. יונייטד יכולה להציע 300 מיליון אירו על אמבאפה (סיטי כעיקרון לא תוותר על הולאנד בשום מחיר). השינוי יגיע מיד ועמו התארים. האם זה יקרה? לדעתי לא. מדוע? כיוון שאין עם מי לדבר שם, ואפילו אם נדבר, הם הרי לא מבינים כלום בענף. ואולי אף לא רוצים להבין. הם גלייזרים אמיתיים…
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.