מתחילת עונת הכדורגל הנוכחית מסתמנת מגמה של חוסר יציבות בקבוצות המובילות באירופה – מה שבא לידי ביטוי במפעלים השונים ומשחקי הליגות. עובדה זאת באה לידי ביטוי במיוחד במחזור האחרון.
ליברפול, שדורסת את מנצ'סטר יונייטד במגרשה של האחרונה, לא מצליחה לנצח בביתה, ואילו אותה יונייטד מביסה בלונדון את טוטנהאם. הקבוצה המובילה בשנים האחרונות במנצ'סטר, הלא היא סיטי, מפסידה במפתיע וכן הלאה.
1 צפייה בגלריה
לאנדרו טרוסארד מברייטון חוגג
לאנדרו טרוסארד מברייטון חוגג
לאנדרו טרוסארד מברייטון חוגג מול ליברפול
(צילום: רויטרס)
בספרד, קבוצות הפאר ברצלונה שהתרגלה להיות באופן תמידי בצמרת מידרדרת, וגם ריאל מדריד מפגינה חוסר יציבות. נכון, לבארסה יש אולי סיבה מוצדקת לאחר עזיבתו של לאו מסי שהותירה חלל גדול בקבוצה, אולם לדעתי קיימות כמה סיבות לחוסר היציבות בקבוצות המובילות.
יש עומס האדיר על הקבוצות הבכירות שמשחקות גם בליגה וגם במפעלים האירופיים, ובנוסף משחקי גביע ומשחקי נבחרות, בהם נוכחות גדולה של שחקנים בכירים, יוצר עייפות ופציעות המשבשות את ההכנות למשחקים. סיבה נוספת היא פגיעה בהכנסות הקבוצות עקב משבר הקורונה שהביא במשך תקופה ארוכה למשחקים ללא קהל ופגע באיכות הקבוצות.
ייתכן שגם המוטיבציה של קבוצות קטנות יותר שרוצות לנצח ולעשות כותרות גורם אף הוא לחוסר היציבות. עם זאת, התוצאות המפתיעות מכניסות תבלין מעניין למשחקים השונים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.