קצת עצוב לי. על אף היותי במחנה לאו מסי, העובדה שאני מעריץ גדול הרבה יותר של המשחק עצמו נותנת לי את היכולת לראות מעבר לסנוור של אלילי. כריסטיאנו רונאלדו, בין השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק, על זאת אין עוררין, נטע בזכרוני הרבה חוויות בלתי נשכחות, אבל לאחרונה נכנס לראשונה בקריירה שלו לאזור לא מוכר לו.
מהרגע בו הביא אותו סר אלכס לתיאטרון החלומות בגיל 18, משחק הפנומן ברמות הכי גבוהות שיש.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: AFP)
במשך 19 שנים הוא נאבק עם קבוצותיו על אליפויות מקומיות, מגיע לשלבים גבוהים בליגת האלופות, על הדרך הוא כובש בגאון את ראש טבלת המבקיעים של המפעל בכל הזמנים וכמו כן כמלך שערים העולמי בכל הזמנים במשחקים רשמיים.
פתאום, לראשונה בחייו המקצועיים, הוא מוצא את עצמו בקבוצה שלא משחקת העונה בליגת האלופות. באג… צורך בלתי מתפשר בתיקון ה"טעות" (כאילו שהוא עצמו לא היה חלק מהפיאסקו בעונה החולפת), האיש לא מקבל את רוע הגזירה, הוא רוצה לעבור לשחק בקבוצה שמשחקת בליגת אלופות, למתג את עצמו כגדול בכל הזמנים לעוד שנים רבות קדימה.
ה"צל" שמטיל רונאלדו על יתר השחקנים במגרש, גילו המתקדם והשכר האסטרונומי, לא העמידו תור של קופצים על המציאה. מאמנים מעדיפים לנצח על תזמורת ולא להפיק רסיטל. בהתנהלות מתנשאת, חסרת כבוד לעצמו ולמועדון שגילה אותו לעולם, האיש עומד לסיים את הקריירה בקול ענות חלושה. רונאלדו, בסיטואציה שנוצרה, היה חייב לבחור אחת משתי אופציות:
בראשונה היה צריך לחשוב אך ורק על המספרים של עצמו, לוותר על חלק ניכר מהמשכורת האסטרונומית שלו או אפילו על כולה (מי ישמע, הבנאדם ירעב ללחם בתום עונה ללא תשלום מכדורגל), לעבור למועדון שיש לו פוטנציאל גבוה להצליח בליגת האלופות ולעמול קשה על שיפור המספרים האישיים עד כדי שאי אפשר יהיה לשבור אותם לעוד שנים רבות קדימה.
בשנייה, היה ולא מוותר (המסכן) על משכורת העתק שלו, ובתחשב בכך שהשוק לא קופץ עליו כמוצא שלל רב, הוא היה חייב לאמץ לעצמו את האתגר של להחזיר את המועדון ממנו יצא כסופרסטאר, חזרה אל מקומו הטבעי, הוא הטופ העולמי. רונאלדו הפסיד מכל הכיוונים (פרט לחשבון הבנק), הגישה בה פתח את העונה פגמה ביחסים, ערערה את חדר ההלבשה והרחיקה אותו מהתכניות של טן האח שלא ממש צריך אותו היום.
חבל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.