ועכשיו תדמיינו את איאד אבו-עביד נסגר על-ידי הבלם קצת יותר חזק בהגבהת הקרן ההיא בדקה ה-83 מול מכבי חיפה, לא מצליח לנגוח את הכדור שהפך לפנדל ומן הסתם גם לא להוביל למהפך המשוגע בסמי עופר. לכו תדעו איך הייתה יוצאת הפועל באר שבע מהמשחק הדרמטי ההוא בתחילת החודש, לאן הייתה מוליכה את התסכול (המוצדק) שלה ואיך הייתה נראית הטבלה.
והנה, סוף אוקטובר, הקבוצה של רוני לוי משלימה מול הפועל ירושלים ניצחון רביעי ברציפות (הניצחון על מכבי חיפה היה השני ברצף), תופסת את המקום הראשון עם פער 4 נקודות מהשנייה, וגם ההצהרות הכי מסויגות של המאמן הזהיר לא יצליחו להסתיר את העובדה שמדובר בטוענת רצינית לכתר.
4 צפייה בגלריה
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד
איאד אבו עביד חוגג מול מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
במקביל, אבו עביד הפך משחקן ספסל בטרנר לבלם נבחרת שפותח במשחק הכי חשוב שלה בקמפיין מוקדמות המונדיאל ומשם גם התחזק מעמדו בקבוצה שרצה לאליפות.
ועכשיו בואו נעשה פרצוף של מורה עייפה בחטיבת ביניים ונשאל בקול מעצבן: אם כן, מה אנחנו למדים מזה? שום דבר!
כדורגל הוא המשחק הכי נפלא בעולם, יש בו מערכים משתנים, מאמנים מבריקים, אנליסטים שחותכים ומצליבים מסירות מפתח בשליש האחרון. אבל גם מוח הכדורגל הכי חכם, הכי מעודכן, לא יוכל שלא לעמוד משתאה מול האלמנט המקרי, האקראי, הרגע שבו שחקן מחליף מתרומם לנגיחה, הרגע שהבלם בוהה לשבריר שנייה ושוכח לשים את הגוף שלו בעוצמה כמו באלף הפעמים הקודמות שהכדור ריחף לכיוונו.
4 צפייה בגלריה
איאד אבו עביד ומיגל ויטור חוגגים
איאד אבו עביד ומיגל ויטור חוגגים
ויטור ואבו-עביד חוגגים
(צילום: עוז מועלם)

הגניבה של קלינגר

האם האלמנט הזה מופיע גם בסיפור של פארליי רוסה? הקשר הברזילאי הגיע באמצע העונה שעברה לבאר שבע, לא ממש הרשים את רוני לוי ובקיץ המאמן ויתר עליו. מי שלקחה אותו היא הפועל תל אביב, שהתפללה שאצל קלינגר וטועמה הוא יתרום קצת יותר.
אנחנו בסך הכל במחזור 7, אבל רוסה של הפועל ת"א נראה כמו גניבה אמיתית. שני שערים, בישול אחד, 10 מסירות מפתח מדויקות מתוך 10 ניסיונות וטכניקה שגורמת לאוהדים האדומים לשכוח את כל הברזילאים ההזויים שנחתו בבלומפילד במהלך השנים ולהתחיל לחפש מילות הלל שמתחרזות עם השם רוסה.
4 צפייה בגלריה
פארליי רוסה נאבק עם פדרו פטראצי
פארליי רוסה נאבק עם פדרו פטראצי
אחת מהפתעות העונה. פארליי רוסה בפעולה
(צילום: גיל נחושתן)
לא מעט ביקורת נמתחה על ראשי הפועל ת"א בעקבות הוויתור על עומרי אלטמן שעבר לפורטוגל. בצוות המקצועי מקווים שרוסה ישכיח גם אותו.

ההצהרות של קומאן, העקיצות של הוכנבוים

ועוד כמה קטנות לפני שנתיישב לראות את בני לם מקבל פרחים ממכבי חיפה:
1. עם כל הכבוד לגולים של ירדן שועה ותמיר עדי, הרגעים הכי מעניינים עד כה במשחקים של בית"ר מגיעים בראיונות הקווים עם ארווין קומאן.
2. זיו אריה חטף לא מעט על ההצהרות שלו ("עלינו על באר שבע בכל הפרמטרים"). גם לכם זה נראה כאילו האיש לקח מאייל לחמן את חיתוך הדיבור ומאברם גרט את סגנון הערבוב?
3. ואפרופו, אל תחמיצו את הפרשנות של לחמן במשחקי ליגה א'. זה כמו "בובה של לילה" מגיעה לערוץ הטלוויזיה הקהילתית ובטוחה שהיא משדרת את ליגת האלופות.
4. האם להפועל נוף הגליל נגמרה מכסת העקיצות והמזל והיא חוזרת לגודל הטבעי של עולה חדשה שתתמודד בתחתית עד הסוף?
5. זהו, איזי שרצקי לא עוזב את קריית-שמונה? אני במתח.
4 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן
(צילום: עוז מועלם)