זו לא קריאה לשכוח מהאנשים שקיפחו את חייהם, זו לא הטפה לאנשים שקוראים להעניש את קטאר על ההתנהלות שלה אלא להבין את מה שכולנו רוצים ואוהבים, בואו פשוט נהנה מכדורגל. מונדיאל, אירוע שמתרחש כל ארבע שנים ומעבר לכדורגל הוא חגיגה של ממש עבור האוהדים, השחקנים והרבה מאוד אנשים מסביב לגלובוס שעבורם זה פשוט צ'אנס לזכות לקצת נחת וכיף מהענף הכל כך אהוב ונערץ.
הביקורות על קטאר, בין אם על זכויות אדם בהקשר של פועלים, עובדים ובעלי משרות שונים שזכו ליחס משפיל ולעתים אף שילמו בחייהם מצד השלטונות, הדחייה מקהילת הלהט"ב ופרשת מכירת זכות האירוח של הטורניר עוררו סערה בכל העולם, סיפקו כותרות בגופי התקשורת הגדולים ותגובות זועמות בהתאם וגררו מהלומות פוליטיות נרחבות.
1 צפייה בגלריה
היפנים בטירוף
היפנים בטירוף
היפנים בטירוף
(רויטרס)
צריך לזכור שהנושאים הללו בהחלט חשובים, ולרגע אין כוונה לזלזל בהם, אך עם זאת ישנה סיבה אחת שלשמה האירוע הזה מתכנס בסופו של דבר - כדורגל. בואו לפחות לחודש אחד נתעסק קצת פחות באירועים אשר גורמים לנו עצבים ואי נוחות ונתחבר לדבר הזה שמאחד את כולם. לנבחרות שכולנו אוהבים ולשחקנים אותם אנו מעריכים.
אין כוונה להזניח את הנושאים האמורים ואם אכן יש אמת בכך, דינם להיחקר על מנת שהצדק יצא לאור ועל כולנו בסופו של דבר יש רצון שכולם יכבדו זה את זה. אך בואו נזכור את הכדורגל, את מסי שזהו הטורניר האחרון שלו, את צרפת אלופת העולם שבאה לשמור על התואר, ברזיל ואנגליה העוצמתיות וכמובן החוויה המדהימה שלנו בתור אוהדים באמת שאין דומה לה.בואו ניהנה מכדורגל, בואו ניהנה מהחוויה! ושהטובה ביותר תנצח.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.