פטריק ואן לוון, מלאדן קרסטאיץ' | מכבי ת"א

פטריק ואן לוון פתח את העונה במכבי ת"א לאחר שבעונה שעברה הצליח להחזיר אותה למאבק האליפות. הוא החזיר אותה בדיוק באותו מצב: רחוקה מאוד מהצמרת בתחילת העונה. ואן לוון התגלה כמאמן לא מבריק במיוחד שהוציא את המינימום מהסגל שלו, ואחרי פתיחת העונה הגרועה ביותר של מכבי ת"א מזה 14 שנים (ארבעה הפסדים בשבעת המחזורים הראשונים) מצא את עצמו בחוץ. מלאדן קרסטאיץ' החליף אותו, ועד כה מדובר בחידה לא פתורה: יש מצב שמדובר בטקטיקן מבריק, אבל התוצאות שלו לא טובות.
המאמן הסרבי הצליח להגיע לפלייאוף במומנטום, בדיוק כמו פטריק ואן לוון בעונה שעברה, והתוצאות בפלייאוף היו, בעדינות, מחרידות. הניצחון הראשון הגיע אחרי ארבעה משחקים (בדרבי מול הפועל ת"א), ועם כל הכבוד לניצחון מול האדומים ומול מכבי חיפה בשלישי – זה ממש לא מספיק למועדון כמו מכבי תל אביב, שגם עם סגל פחות טוב משנים קודמות היה אמור להשיג תוצאות טובות יותר.
5 צפייה בגלריה
קרסטאיץ'
קרסטאיץ'
קרסטאיץ'. פחות הצליח
(צילום: עוז מועלם)
5 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון מוחא כפיים
פטריק ואן לוון מוחא כפיים
ואן לוון. נכשל
(צילום: עוז מועלם)

דנילו אספרייה | הפועל באר שבע

הקשר הקולומביאני הגיע להפועל באר שבע עם רוזמה מרשים, אבל מתברר שמה שעובד בליגה הסעודית פחות עובד בישראל. הכישרון שלו התגלה כמוגבל יותר והסיומת כהרבה פחות חדה ממה שחשבו. הוא תרם בעיקר החמצות וכרטיס אדום בלתי נשכח במשחק העונה בסמי עופר מול מכבי חיפה, תוך דקה הקולומביאני מצא את עצמו בחוץ אחרי שני צהובים טיפשיים, אחד מהם לאחר שניסה לנגוח בשחקן יריב. בשביל מה?

עידן ורד | הפועל תל אביב

הקשר הוותיק הגיע להפועל תל אביב מבית"ר ירושלים על תקן של מנהיג, ויותר מכך של מישהו שאמור לקחת את האדומים צעד קדימה, לעזור להם להסתכל לקבוצות העשירות יותר בעיניים. אמנם העונה של הפועל תל אביב טובה יותר מהעונה שעברה, אבל ורד איכזב עם שער אחד בלבד. יש לו חוזה גם לעונה הבאה, ואולי היא תהיה טובה יותר.
5 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
היה אמור לקחת את האדומים צעד קדימה. ורד
(צילום: עוז מועלם)

בן שהר | מכבי חיפה

אחד הסקוררים הישראלים הבכירים לאורך השנים היו אמור להיות החלוץ הראשון של מכבי חיפה העונה. לצערו הוא ראה את דין דוד פותח לפניו בכל הזדמנות וגם כובש לא מעט שערים (15 בסה"כ). שהר נדחק לסוף הרוטציה של ברק בכר ולא קיבל הרבה הזדמנויות, נראה לפעמים כאילו הביטחון הרב שהיה לו אבד. אולי בקבוצה אחרת בישראל זה ייראה טוב יותר.
5 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
שהר. בקושי שיחק
(צילום: עוז מועלם)

גיא לוזון | מכבי פ"ת

מכבי פ"ת ירדה ליגה שוב, כאשר המאמן קיבל קרדיט בלתי מוגבל עד שסיים את תפקידו. לוזון היה אמור להוכיח שהעונה שעברה לא הייתה מקרית (פ"ת סיימה בפלייאוף העליון) ושהוא אחד המאמנים הבכירים בישראל. בהחלטה תמוהה משהו הוא קיבל את הנבחרת הצעירה וזמן לנוח מטרדות הליגה.
5 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
לוזון. עונה לא טובה שהסתיימה במינוי תמוה
(צילום: עוז מועלם)

אביאל זרגרי | בית"ר ירושלים

נכון, בית"ר שרויה בבלגן טוטאלי ונכון, הוא עוד לא בן 20, ועדיין – ההייפ סביב אביאל זרגרי היה מטורף והוא כבר רשם שתי הופעות בנבחרת ישראל. הוא לא הראה העונה מדוע הוא נחשב לקשר העתיד של הכדורגל הישראלי, ונגרר עם היכולת החלשה של הקבוצה. למזלו הקריירה שלו עוד ארוכה ואף אחד לא יזכור את העונה הזאת אם יצליח להתאושש ממנה.

אדוארדו גררו | הפועל ירושלים

בעונה שעברה הוא פרץ לתודעה במדי מכבי ת"א והיה הקלף הסודי של הצהובים. העונה החלוץ הפנמי לא עשה עוד קפיצת מדרגה ובחלון החורפי נשלח להשאלה אצל הפועל ירושלים אחרי שכמה קבוצות נלחמו עליו. גם שם הוא לא הבריק ונגרר אחרי היכולת החלשה של האדומים, שנשארו בליגה בזכות שערים של וויליאם אגאדה.
פורסם לראשונה: 08:00, 14.05.22