להגן על תארים זה אף פעם לא דבר פשוט. בכל זאת עונה חדשה, שחקנים שעוזבים, אחרים שמצטרפים לסגל ובתוך כל זה גם מציאות ביטחונית מורכבת - מכבי תל אביב תיאלץ להתמודד עם לא מעט אתגרים במטרה להישאר האלופה.
הלם הכה באוהדי מכבי ת"א כשג'ונתן מוטלי חתם בשורות היריבה באדום, חשש זו כבר מילה אמיתית כשדווח שפטריק בברלי חתם גם הוא בהפועל ת"א. הכדורסל הישראלי חווה מהפך, לרגעים אוהדי מכבי ת"א פשוט לא האמינו מה קורה אל מול היריבה המיתולוגיה שהולכת ומתחמשת במטרה להשוות את הכוחות בעיר.
1 צפייה בגלריה
סייבן לי
סייבן לי
סייבן לי
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
בנוסף לכך, היריבות באירופה משחיזות סכינים (חזרתו של וזנקוב לאולימפיאקוס, החתמת איבקה בריאל). יחד עם העזיבה הכואבת של בולדווין, קולסון ובראון בעקבות המלחמה, לכך נוסיף את הנטישה של ג'ורדן לויד לאחר המתקפה האיראנית.
אז אכן יש סגל שחקנים מנוסה למכבי, עם שחקנים ישראלים משובחים דוגמת רומן סורקין הנהדר בצבע ותמיר בלאט שרק בימים האחרונים נבחר למצטיין המחזור של היורוליג, וויניין גבריאל הנפלא שמגיע מה־NBA וכמובן סייבן לי שמגיע בכושר מטורף ממניסה - מכבי מנסה בכל יכולתה להחתים שמות נוצצים ולהשתוות ליריבות באירופה.
אך עם זאת, יש לזכור שאנחנו במציאות ביטחונית לא פשוטה בלשון המעטה, שחקנים רבים שמכבי רצתה להחתים ופחדו לחתום עקב המצב, זאת בנוסף לשנה נוספת בו הקבוצה אינה משחקת בהיכל הכל כך משמעותי במשחקי בית ביורוליג ובעקבות כך סופגת הפסד כספי משמעותי.
לסיכום, למכבי תל אביב ישנם אתגרים רבים. הפועל ירושלים והיריבה העירונית מאיימות על התואר, ביורוליג לא מתרשמים מהסגל של קטש ומעריכים שלא תגיע לפלייאוף השנה, השאלה האם על אף כל אלה, הצהובים יעשו את מה שמצופה מהם הכי טוב, וזה להיות הכי טובים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.