שחקנים באים ושחקנים הולכים. חלק מטובי המאמנים בעולם נחתו באולד טראפורד מאז לכתו של המנג'ר האגדי אלכס פרגוסון. התקווה הסקוטית לשכפול ההישגים דיוויד מויס; מוריניו עם תואר "המיוחד", בהחלט מיוחד בהתחשב בכך שהוא מתמחה בלהרוס מועדונים ומורשת של קבוצות. דה בריינה לא התלבש אצלו, מוחמד סלאח היה ביציע ולוקאקו התחנן לשחק. פשוט לא יאמן שזה המיוחד שהיה ביונייטד; ההולנדי העצבני ואן חאל.
להיות מנג'ר בליגה האנגלית זה תפקיד קשה, על אחת כמה וכמה כשמדובר ביונייטד. מצד אחד התאגיד השנוא ביותר באנגליה, מצד שני אחד ממוקדי משיכת האוהדים הגדולים בעולם. כל מהלך שלא תבצע, זה ייצור הדים. יונייטד חסרה לטופ העולמי, בזה אין ספק, אבל זה לא יקרה בלי מנג'ר מתאים, ולאו דווקא מפורסם או מקבוצה גדולה.

1 צפייה בגלריה
אלכס פרגוסון
אלכס פרגוסון
אלכס פרגוסון
(צילום: רויטרס)

ליונייטד יש דנ"א מיוחד, ולאט לאט, ככל שיעברו שם יותר מאמנים, הוא יילך ויתפוגג. אבל יש מנג'ר אחד אגדי שיכול לעשות את זה - פרגי, כמובן. אם יש איזשהו סיכוי שמצבו הבריאותי מאפשר זאת, זה המהלך שהנהלת יונייטד צריכה לעשות. הרי מדובר במנג'ר שבנה קבוצה שסך כל חלקיה גדול מהשלם, אמן פסיכולוגי, טקטיקן ברמת גנרל ושועל קרבות שראה כבר הכל, שלא נדבר על הכבוד שיקבל על הקווים, הן מקבוצות יריבות והן משופטים (למרות ה-var).
פרגוסון יכול לשקם את יונייטד במהירות, כי שחקנים אדירים כבר יש שם, ואין מישהו שלא יתאמץ עבורו. אם הוא לקח אליפויות עם דניס ארווין והאחים נוויל, מה יקרה עם חומר השחקנים הקיים? אני מדמיין שיותר ומעבר. נכון, הכדורגל השתנה. נכון, הקבוצות השתנו. אבל פרגוסון נשאר ויש רק אחד. ולקבל אותו לעוד חצי עונה זה חלום.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.