על רקע ההחלטה של איש העסקים אדמונד ספרא להשהות את המגעים לרכישת הפועל ת"א עד לסגירת החוב של הבעלים לשעבר, ישנו אדם נוסף שהוצע לו לקחת את הקבוצה לידיו.
ל-ynet נודע כי גורם אצל האדומים הציע לבעלי קבוצת הכדורסל של המועדון, עופר ינאי, לקחת לידיו גם את קבוצת הכדורגל שנשרה לליגה הלאומית.
2 צפייה בגלריה
ינאי
ינאי
עופר ינאי
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל ת"א אישרו את הדברים ואמרו: "בימים האחרונים העברנו לבקשת עופר ינאי מסמכים, והוא החל בתהליך בדיקת נאותות. ינאי במגעים מול דייויד מינצברג".

דריכות בהפועל ת"א לקראת פרסום דוח החובות

דריכות בהפועל ת"א לקראת פרסום דוח "דלויט", שצפוי להציג את גובה החובות של קבוצת הבעלים הקודמת. כפי שנחשף ב-ynet, מדובר בדוח שמבהיר את חלוקת החובות בינה ובין קבוצת הבעלות הנוכחית של דייויד מינצברג.
הסעיף המשמעותי ביותר בחוזה בין מינצברג לבעלות הקודמת קובע שני דברים: הראשון - החובות על הבעלות הקודמת חלים עד ליוני 2024, וכל מה שנצבר בתקופתם באחריותם, השני - הכנסות מתקופתם, כגון מכירת שחקנים או זכייה בתביעות משפטיות יעמדו לזכותם.
2 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
הבהיר שישלם את חלקו בחובות. מינצברג
(צילום: יריב כץ)
ההערכה היא כי החובות בדוח שיפורסם יהיו בגבוה של כ-30 מיליוני שקלים, שיתווספו לחוב למס הכנסה בין השנים 2022-2020 (תקופת הבעלות הקודמת) המוערך בכ-4 מיליון שקל וחוב לקאס (פיפ"א) בגובה של כ-5.5 מיליון שקל. מסכום זה יש להוריד 8.5 מיליון שקלים מתשלומים על מכירת שחקנים מתקופת הבעלות הקודמת, כמיליון שקל תביעת ארקיע ודילול המניות בעוד כ-7.5 מיליון שקלים, כך שהחוב של הבעלות הקודמת עומד על כ-13 מיליון שקלים. מינצברג התחייב מבחינתו לשלם את החוב שיצר העונה המוערך לכל היותר בכ-2 מיליון שקלים.
כזכור, תושב הציע להפקיד בנאמנות 4.5 מיליון שקל ומנגד דייויד מינצברג יפקיד סכום דומה, הליך הגישור בין הצדדים יימשך במשך שבוע נוסף או שהצדדים ייכנסו לבוררות מחייבת שלאחריה יוחלט מי חייב כסף. בסיומו, כל צד משלם/מקבל את חלקו. תושב גם הבהיר כי מבחינתו הקבוצה יכולה לעבור מיידית לספרא. עתה, תושב, שעד כה סירב לשלם את החובות לבקשות נציגי מינצברג, יצטרך לנהל עימו מגעים להסדרת החוב ולא דרך ספרא, שהבהיר לו כי אינו חלק מהעניין, וכאמור, כי המגעים בין ספרא למינצברג לא יחודשו עד שתושב, גרינברג וניסנוב יסדירו את חובותיהם.
כל שערי 2023/2024 בריאל מדריד בלה ליגה
(באדיבות ONE)
פורסם לראשונה: 09:33, 02.06.24