"שהטובה ביותר תנצח" - משפט שהולך איתנו לכל משחק, אירוע ספורט וכושר. מי האמין שהעונה, בליגה הטובה בעולם, המשפט הזה יקבל משמעות כל כך מוחשית ונכונה.
בוסטון, שמתחילת העונה פשוט דרסה כל דבר שזז, ורצתה כל כך לחזור לפסגת הכדורסל העולמית, הבינה שהשנה זה הזמן לעשות את זה. התקבלה החלטה להעביר לממפיס את מרקוס סמארט, "הלב של הקבוצה", כשרבים מהפרשנים והאוהדים קיבלו אותה כתמוהה ולא מובנת והתבררה כנכונה וכבינגו; הגיע רכש אדיר בדמות ג'רו הולידיי הנהדר שהיה אגרסיבי בכל משחק בהגנה, וקריסטפס פורזינגיס שהיה פשוט בלתי ניתן לעצירה (כשהיה כשיר), שסייעו לג'ייסון טייטום וג'יילן בראון המצוינים ממילא.

1 צפייה בגלריה
שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום
שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום
שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום
(Kevin Jairaj/Reuters)

בוסטון סלטיקס זהו מותג בליגה, כמו מכבי תל אביב סל בישראל, ברצלונה באירופה ועוד, עם שמות עבר כמו פול פירס, ריי אלן, קווין גארנט, לארי בירד ועוד רבים וטובים אחרים מהיכל התהילה, שפשוט הרגילו אותנו שהשדונים הירוקים ממסצ'וסטס הם שם נרדף להצלחה והישגיות. היו אמנם שנים רעות מאוד עבור הסלטיקס, שנים בהן ראז'ון רונדו היה השריד היחיד מ"הביג 4" ובהן הקבוצה אפילו לא העפילה לפלייאוף, אך מאז דברים השתנו משמעותית -ועכשיו הגיעה אליפות ששוברת שוויון בשיא הזכיות עם הלייקרס היריבה הנצחית (הסלטיקס הגיעו ל-18).
אל הורפורד, פייטון פריצ'ארד, סם האוזר ועוד רבים תרמו ליכולת האדירה של בוסטון מהספסל, ומגיעה להם מילה טובה על כך. עם מאמן צעיר ויצירתי על הקווים וסגל שחקנים מוכשר, צעיר ברובו ולא אגואיסטי, נראה שיש לבוסטון הרבה סיבות לתקוות לשנים הקרובות.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.