אם יום הפתיחה של חצי גמר אליפות העולם בסנוקר הוא אינדיקציה לגבי מה שצפוי לנו בהמשך, הרי שאנחנו עומדים בפני יומיים מותחים ודרמטיים במיוחד.
בשני המשחקים שנפתחו אתמול (ה') אף אחד מהשחקנים לא הצליח ליטול את ההובלה בתום הסשן הראשון, והתוצאה בשניהם עומדת על 4:4.
קיירן ווילסון ודייויד גילברט סיפקו תצוגה של סנוקר איכותי עם שבעה ברייקים של 50+, מתוכם גם סנצ'רי אחד, 104 נקודות של גילברט. ההובלה במשחק נעה כמו מטוטלת ובמצב של 3:4 לגילברט, ווילסון קבע ברייק של 88 נקודות והשווה את התוצאה בסיום הסשן.
2 צפייה בגלריה
קיירן ווילסון
קיירן ווילסון
קיירן ווילסון במהלך חצי הגמר
(צילום: George Wood, gettyimages)
השניים יחזרו היום לשני סשנים נוספים ב-12:00 וב-21:00, בסיומם כבר נדע ככל הנראה האם אנחנו הולכים למשחק צמוד עד לסיומו, או שמא אחד מהשחקנים מסוגל לברוח ליריבו.
ג'ק ג'ונס הגיע לאליפות מהמקום ה-44 בדירוג העולמי, אבל מתחילתה הבהיר כי הוא כאן כדי להילחם ולא לעשות כבוד לשחקנים מעוטרים ומנוסים ממנו. כך היה בדיוק אתמול מול סטיוארט בינגהאם, השחקן היחיד מבין ארבעת האחרונים שכבר זכה בעבר באליפות העולם. בינגהאם פתח בסערה ועם ברייקים של 76 ו-94 נקודות ברח ל-0:3, אבל ג'ונס ניצח בשלושה משחקונים ברציפות והשווה ל-3:3. בינגהאם החזיר לעצמו את היתרון עם ברייק 79, אבל ברייק 72 של ג'ונס במשחקון השמיני - קבע שהשניים יסיימו את הסשן בתיקו.
2 צפייה בגלריה
אגדת הסנוקר סטיב דייויס מתקלט מחוץ לקרוסיבל
אגדת הסנוקר סטיב דייויס מתקלט מחוץ לקרוסיבל
אגדת הסנוקר סטיב דייויס מתקלט מחוץ לקרוסיבל
(צילום: George Wood, gettyimages)
ג'ונס ובינגהאם ישחקו סשן נוסף היום ב-16:30. בחצי הגמר המשחקים משוחקים בשיטת הטוב מ-33 משחקונים (הראשון שמנצח ב-17 משחקונים) והם צפויים להסתיים רק בשבת, אז ייקבעו שני הפיינליסטים של האליפות.