רפאל נדאל הודיע היום (ראשון) כי הוא לא ייקח חלק באליפות אוסטרליה הפתוחה, שתתחיל בשבוע הבא, לאחר שנפצע והודח שלשום מטורניר בריסביין.
נדאל בן ה-37, שזכה ב-22 תארי גראנד סלאם במהלך הקריירה, חזר בשבוע שעבר מפציעה שהשביתה אותו במשך שנה, ושיחק בטורניר בריסביין בשלושה משחקים ארוכים במיוחד תוך ארבעה ימים. במהלך ההפסד ברבע הגמר לג'ורדן תומפסון, כאמור, הוא נפצע - וכבר אתמול הודה כי יתקשה לראות את עצמו חוזר לשחק בקרוב.
1 צפייה בגלריה
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל
נשאר אופטימי. נדאל
(EPA/JONO SEARLE)
"במהלך המשחק האחרון שלי בבריסביין הייתה לי בעיה קטנה בשריר שהדאיגה אותי", כתב נדאל ברשת החברתית X, "ברגע שהגעתי למלבורן הייתה לי את ההזדמנות לעשות MRI ויש לי קרע קטן בשריר, לא באותו מקום שבו הייתה הפציעה אז אלו חדשות טובות. כרגע אני לא מוכן להתחרות ברמה הגבוהה ביותר במשחקים של חמש מערכות. אני טס חזרה לספרד כדי לראות את הרופא שלי, לקבל טיפול ולנוח".
"עבדתי קשה מאוד בשנה האחרונה בשביל הקאמבק הזה ותמיד ציינתי שהמטרה שלי היא להיות במיטבי תוך שלושה חודשים", כתב נדאל. "למרות החדשות העצובות שלפיהן לא אוכל לשחק מול הקהל המדהים במלבורן, אלו לא חדשות רעות מדי ואנחנו נישאר חיוביים. תודה על כל התמיכה!".
נדאל הוא אחד משלושת הטניסאים הגדולים בתולדות הענף, יחד עם נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר. 14 מתוך 22 תארי הגראנד סלאם שלו הוא השיג על החימר ברולאן גארוס, ארבעה באליפות ארה"ב, שניים באליפות אוסטרליה ושניים בווימבלדון.