אמנם העונה רק התחילה, אבל נדמה שיובנטוס בדרך הבטוחה לאבד עוד אליפות, והפעם בשלב מוקדם מאוד. הפער משתי המוליכות (נאפולי ומילאן) עומד כרגע על 11 נקודות, והמשחק בשבת מול אטלאנטה הוא מבחינת להיות או לחדול עבור הגברת הזקנה. כל תוצאה מלבד ניצחון יסגור כמעט סופית את הסיפור אחרי 14 מחזורים בלבד.
מעבר לכך, ניצחון של אטאלנטה שבמקום הרביעי יגדיל את הפער מהגברת הזקנה לשבע נקודות, מה שיסבך את יובה (מקום שמיני כרגע) במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, מפעל בו היא מופיעה בקביעות כבר שנים רבות.
1 צפייה בגלריה
דיבאלה מאוכזב
דיבאלה מאוכזב
דיבאלה מאוכזב
(צילום: AP)
ארבעה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו ב־13 משחקים זה מאזן שבמועדון כמו יובנטוס לא מכירים בעידן הנוכחי. יובה תגיע שפופה אחרי התבוסה 4:0 לאלופת אירופה צ'לסי, ובעיקר עם כאב ראש גדול בהתקפה. קייזה, מוראטה, קן ודיבאלה – אף אחד מהם לא פוגע, ולא פלא שיובנטוס כבשה העונה הכי פחות מבין בין 10 הקבוצות שבעשירייה הראשונה בטבלה.
לאטאלנטה יש את הצרות משלה. היא מגיעה אחרי תיקו 3:3 מול יאנג בויז, מה שמחייב אותה לנצח במחזור האחרון בברגמו את ויאריאל, אחרת לא תעלה לשמינית הגמר אחרי שנתיים רצופות שהיא עושה את זה. השחקן המשמעותי באטאלנטה הוא דובאן סאפטה, שכבש בכל אחת מששת המשחקים האחרונים.
לסיכום, יובה הולכת למשחק על עונה שלמה, שעלולה להפוך לפרק שהיא לא תרצה לזכור בהיסטוריה המפוארת שלה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.