יעד חדש-ישן לתומר גינת: הפועל ת"א. כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, אחד הלגיונרים המבוקשים בכדורסל הישראלי חתם אצל האדומים. זאת למרות עניין מצד מכבי ת"א.
החוזה של גינת בהפועל ת"א יהיה בסכום גבוה משמעותית מהסטנדרטים שהקבוצה התרגלה לשלם - מיליון דולר ל-5 עונות בתוספת סעיף יציאה ליורוליג (לקבוצה שהיא לא מכבי ת"א). "אהבה לעולם לא נכשלת", צייץ השחקן.
3 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
חוזר ארצה. גינת
(צילום: יאיר שגיא)

גינת (27, 2.02 מ') סיים חוזה של שנתיים במטרופוליטאנס-92 וקיבל הצעה לחתום לעונה נוספת, אך הרגיש כי מיצה את עצמו בצרפת. אף שהוא מועמד גם לקבוצה העשירה בכדורסל הישראלי, דווקא הפועל ת"א, שבה שיחק במשך ארבע שנים, הייתה זו שהצליחה להחזיר אותו.
גינת גדל בעירוני נהריה, וקבוצתו הראשונה בבוגרים הייתה קריית אתא מהליגה הלאומית, משם עבר להפועל ת"א. במשך ארבע עונות באדום הפך לאחד השחקנים האהובים ביותר במועדון, והוא מדורג 15 ברשימת קלעי כל הזמנים של הקבוצה. היכולת שלו בהפועל ת"א סידרה לו חוזה של שנתיים במטרפוליטנס, במדיה העמיד ממוצעים של 9.5 נקודות, 5.1 ריבאונדים ושני אסיסטים בליגה הצרפתית, ו-8.9 נקודות עם 5.5 ריבאונדים ביורוקאפ.
3 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין ותומר גינת
סקוטי ווילבקין ותומר גינת
אמר לא למכבי, כן להפועל. גינת
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הקבוצה, דני פרנקו, אמר לאחר ההחתמה: "אני לא זוכר התרגשות שכזו סביב הודעה על שחקן שבא לשחק בקבוצה שאני מאמן. תומר הלך עם הלב, ומעתה כולנו נצטרך להביא את הלב הזה למגרש ולעשות הכל כדי שהפועל תל אביב שלנו תהיה קבוצה מצליחה".
אחד הבעלים, אבי זידנברג: "אני גאה ושמח להחזיר הביתה את תומר, אחד מטובי בניה של הפועל תל אביב. אני משוכנע שתומר, יחד עם חבריו החדשים לקבוצה, יהיה חלק משמעותי בהעמקת תהליך הצמיחה שהמועדון נמצא בו".
כזכור, בסוף השבוע האחרון שוחח גינת עם מאמנה החדש של מכבי ת"א, עודד קטש, אך גם הוא הבין שאצל הצהובים הוא ייאלץ להיאבק על דקות משחק, בעוד אצל האדומים יהיה אחד הכוכבים.
3 צפייה בגלריה
תומר גינת חוגג
תומר גינת חוגג
"הלך עם הלב". גינת
(צילום: עוז מועלם)
אגב, בראיון ל-ynet לפני חודש, התייחס גינת לחזרה אפשרית שלו לארץ ואמר: "יש סיכוי שכן ויש גם סיכוי שלא. מצד אחד אני מרגיש שלא סיימתי את המסע שלי באירופה, יש לי עוד לאן להתקדם, אבל אני שומע, מקשיב ובודק את כל האפשרויות שיש לי בארץ, וזאת אופציה מבחינתי".
"אני חד-משמעית רוצה לשחק, לא אלך לשום מקום שלא אשחק בו, זה בטוח. לא אהיה בשום מקום שבו לא ארגיש שהסיטואציה נכונה וטובה לי, ושאני לא מקבל מה שאני חושב שמגיע לי מבחינה כלכלית ומבחינת מעמד. אלה שני דברים שחשובים לי, ואני לא מתבייש להגיד את זה. אחכה לראות מה הסיטואציה הכי נכונה בשבילי".