אחרי מו"מ ארוך, הקשר אל ים קנצפולסקי חתם בהפועל תל אביב לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. תחילה היו מחלוקות בין הצדדים על נושא משך החוזה ובעיקר על סעיף השחרור לחו"ל, אלא שבסופו של דבר התנאים סוכמו והחוזה נחתם. הסיכום בין הצדדים פורסם לראשונה ב-ynet.
קנצפולסקי שיחק בכל הקריירה בהפועל תל אביב, החל מקבוצת ילדים ג', בכל נבחרות ישראל הצעירות, והיה אחד מכוכבי נבחרת הנוער שהגיעה עד גמר אליפות אירופה עד גיל 19. בעונה האחרונה בקבוצת הנוער ש הפועל תל אביב רשם 29 משחקי ליגה שבהם כבש שני שערים. בנוסף, שותף הקשר בעונה שעברה בשני משחקי ליגה בקבוצה הבוגרת.
2 צפייה בגלריה
אל ים קנצפולסקי נבחרת הנוער
אל ים קנצפולסקי נבחרת הנוער
אל ים קנצפולסקי
(צילום: Seb Daly - UEFA via Sportsfile)

2 צפייה בגלריה
אל ים קנצפולסקי
אל ים קנצפולסקי
אל ים קנצפולסקי
(צילום: הפועל ת"א)
מדובר בחוזה המקצועני הראשון של קנצפולסקי, שיצא לאליפות אירופה עד גיל 19 בסלובקיה כשחקן חופשי. בתחילה היו מחלוקות בינו לבין המועדון, אך לבסוף הצדדים סיכמו כי קנצפולסקי, שמיועד להיות שחקן הרכב אצל המאמן קובי רפואה, יחתום על חוזה לשלוש שנים ולא חמש שנים, וסעיף השחרור - שהיה סלע המחלוקת - יעמוד על 900 אלף אירו.
בסביבתו של הקשר רצו כי סעיף השחרור יהיה בסביבות חצי מיליון אירו, אולם הוחלט כי הוא יהיה גבוה יותר ובמקרה של העברה עתידית וכמו בפורמטים אחרים במועדון, הוא יקבל 20 אחוזים מדמי ההעברה. קנצפולסקי יצטרף לאימוני הקבוצה אחרי שהחמיץ את מחנה האימונים בסרביה.