בשיתוף TOYOTA
כל חובב ספורט יודע כי המשחקים האולימפיים והפראלימפיים מספקים תצוגה של מיטב ההישגים האנושיים, ומעבר לכך – כל ספורטאי וספורטאית בפני עצמם מביאים איתם לקו הזינוק סיפורים מעוררי השראה. אך המסע לא קורה לבד, והשנה, קמפיין Start Your Impossible שTOYOTA מקדמת מפנה את הזרקור גם לגיבורים שנמצאים מאחורי ההצלחה של הספורטאי: המאמנים, חברי הקבוצה, ההורים והאוהדים.
קהילה שכזו, מלוכדת, מספקת תמיכה רגשית, עידוד ומוטיבציה ותורמת לביטחון העצמי של הספורטאי ולדחף שלו להגיע להישגים. המעטפת הזו מעצבת את המסע המיוחד של הספורטאי מהשורשים – לצמיחה וגדילה. בנוסף, עבור הספורטאי שמייצג קהילה או מדינה, זו גאווה גדולה שנותנת מוטיבציה רבה – להניף את דגל המדינה או להיות גאווה לעיר מולדתם.

חזון גלובלי עם עשייה מקומית בקהילה

באמצעות הקמפיין, TOYOTA שואפת להצית את הניצוץ בקהילות בכל רחבי העולם כך שיהיו מודעים לאפשרויות האינסופיות שעומדות בפניהם. את הכבוד לאותן קהילות מקומיות ועוטפות מעניקה הקבוצה באמצעות תמיכה. TOYOTA תומכת בכ-300 ספורטאים אולימפיים ופראלימפיים ברחבי העולם במסע המאתגר לקראת התחרויות בפריז 2024.
1 צפייה בגלריה
כשאלוף אולימפי פוגש ספורטאי פאראלימפי בדרך לפריז
כשאלוף אולימפי פוגש ספורטאי פאראלימפי בדרך לפריז
קהילת TOYOTA מניעה ספורטאים לעשות את הבלתי אפשרי. הספורטאים אורי ששון ואמיר לוי מוקפים בקהילה ובבני המשפחה.
(צילום: בני דויטש)
"מרגש לראות איך שספורטאי קבוצת TOYOTA חיים לפי הגישה של "Start Your Impossible", אומר סדריק בורמנס, ראש המחלקה האולימפית והפאראלימפית, וחטיבת האסטרטגיה העסקית של TOYOTA אירופה. "הם מעוררים בנו השראה בכל יום. עבור רבים, המשחקים בפריז 2024 יהיו פסגת הקריירה שלהם ואנחנו גאים לחלוק את הערכים המשותפים עם הספורטאים. ערכים כמו רוח של עבודה כצוות, והשאיפה להצטיינות, עוזרים לנו לייצר פתרונות טובים יותר ולהשתפר באופן מתמיד".
באירופה בלבד, TOYOTA תומכת ביותר מ-100 ספורטאים מ-23 מדינות שכולם שואפים להתחרות במשחקי פריז 24 ב-20 ענפים אולימפיים ו-13 ענפים פראלימפיים, ביניהם גם ספורטאים ישראליים.
"הקשיבו לעצמכם. הקשיבו לחלומותיכם, לדברים שאתם חושבים שאתם יכולים לעשות ואיך אתם חושבים שתרצו לעשות אותם - ועשו זאת עם הלב שלכם. תשתמשו בשכל ובנשמה שלכם כדי להתייחס לאחרים בדרככם, כי בסופו של דבר, הכלו מסתכם באנשים", אומרת בירגיט סקארסטיין, ספורטאית פאראלימפית נורווגית ויזמית חברתית, אלופת העולם ואלופה פאראלימפית בקטגוריית החתירה PR1Wx.
"אם אתם חושבים שאתם יכולים להשיג משהו - עשו זאת! מצאו את האנשים הנכונים שיכולים לעזור לכם להגיע לאן שאתם רוצים להגיע, כי אחד הדברים שאני גם מאמין בהם הוא שיכולה להיות לכם מטרה, אבל אף אחד לא מגיע לאן שהוא רוצה להגיע לבד", אומר דמיאן דייוויד ג'ורג' וורנר, אתלט קנדי המתמחה בקרב-10, אלוף אולימפי לשנת 2020 וארבע פעמים מדליסט עולמי. לדבריו, נדרש צוות כדי להגשים חלום. "הרבה פעמים אני מרגיש שאני לא יכול לעשות משהו, אבל תמיד יש לי את האנשים שדואגים לעמוד לצידי כדי להרים אותי כשאני למטה. כשאנשים רואים ספורטאים עומדים על הפודיום, הם חושבים שזה רק בזכות הספורטאי שעשה את זה, אבל במציאות, מדובר במאמץ קבוצתי".
TOYOTA מאחלת בהצלחה לספורטאים האולימפיים והפאראלימפיים בדרכם לפריז 2024, מאמינים שתעשו את הבלתי אפשרי!
-------------
ב-TOYOTA תנועה היא ערך עליון. היא זו שמניעה לייצור פתרונות ניידות יום יום. היא זו שמאפשרת לא להפסיק לחקור, להתחבר, ולגדול. היא המנוע שדוחף קדימה, להעז לעשות את הצעד הראשון. כי בכל תנועה, קטנה כגדולה, טמונה ההזדמנות להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.
TOYOTA נותנת החסות הראשית ושותפת הניידות העולמית של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024.
בשיתוף TOYOTA