קבלו אותה! אלופת המדינה לעונת 2021/22 היא...
לא קיים אוהד של קבוצת כדורגל שלא מחכה לשמוע את המשפט הזה, כשבסיומו מוכתרת הקבוצה שלו לאלופה הגדולה. בעונה שעברה היו אלו האוהדים הירוקים שזכו לרגע המרגש הזה לאחר עשור שלם, ולהערכתי בעונה הקרובה יזכו לכך האוהדים של הפועל באר שבע.
1 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי ועוזרו אריק בנאדו
(צילום: עוז מועלם)
לאחר 3 אליפויות רצופות, בהן באר שבע הגיעה לשיאים שאוהדיה אפילו לא העזו לחלום עליהם, הגיעו שנתיים לא קלות עבור הקבוצה מהדרום, שנתיים שכללו בתוכן שחרור שחקנים מרכזיים מעונות האליפות, פרישה מאולצת ומפתיעה של כוכב הקבוצה מאור מליקסון וכמובן רצונה של בעלי הקבוצה, אלונה ברקת, להצטרף לפוליטיקה והעמדתה של הקבוצה למכירה.
יחד עם זאת, בקיץ הנוכחי יש בבאר שבע רוחות של שינוי חיובי, של רצון עז לחזור לבמה המרכזית ולהביא שוב את צלחת האליפות לאצטדיון טוטו-טרנר. שורה של שחקנים בכירים ומנוסים הגיעו הקיץ לדרום הלוהט, הבולטים שביניהם הם איתן טיבי, איתי שכטר, אריאל הרוש ודור מיכה.
מן הצד השני, גם לא מעט שחקנים שוחררו הקיץ מהקבוצה, כשבראש ובראשונה מדובר בז'וזואה, עזיבה שבהחלט תשפיע על המרקם החברתי בחדר ההלבשה של הקבוצה - לדעתי לחיוב. על כל מתיחת הפנים הזו שעברה הקבוצה יצטרך לנצח מאמן הקבוצה, רוני לוי, שבוודאי צמא לצלחת אליפות אישית לאחר 15 שנים.
אין לי ספק שהעונה הנוכחית בליגת העל תהיה מאוד מסקרנת וצפופה, אך בעזרת חיבור נכון בין השחקנים על המגרש, רעב להצליח ובעיקר חדר הלבשה בריא ושמח, לדעתי באר שבע תהיה זו שתקטוף את הצלחת הכסופה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן
פורסם לראשונה: 14:50, 22.08.21