מסע הפרישה של רפאל נדאל ממגרשי הטניס נמשך אתמול (חמישי) בהפסד 6:3, 6:3 לקרלוס אלקראס בטורניר הכנה "סלאם ששת המלכים" המתקיים בריאד וכולל גם את נובאק ג'וקוביץ' ויאניק סינר.
הערב "השור ממאיורקה" יפגוש את נובאק ג'וקוביץ' בקרב על המקום השלישי - שיהיה גם משחקו האחרון לפני גביע דייויס - האירוע בסיומו הוא יתלה רשמית את המחבט.
2 צפייה בגלריה
נדאל
נדאל
נדאל מודה לאוהדים בריאד
(צילום: REUTERS/Hamad I Mohammed)
לאחר המשחק, נדאל סיפר: "מהרגע שהגעתי, הרגשתי מקרוב את כל האהבה מהקהל. אני מאוד שמח מהתמיכה שאני מרגיש בימים אלה". על הטורניר הידידותי בסעודיה, הודה כי "כולנו נהנים ממנו מאוד, מתייחסים אליו בצורה תחרותית ומנסים להוציא את הגרסה הטובה ביותר של עצמנו".
לאחר מכן הפתיע מעט כשסיפר כי אם לא יהיה כשיר ב-100 אחוז, לא יעלה למשחקים האחרונים בקריירה בגביע דייויס, שייערך בחודש הבא בספרד. "אם ארגיש מוכן והקפטן יחשוב כך גם כן, זו תהיה ההחלטה שלו. אם אני לא ארגיש מוכן, אני אהיה הראשון שאצעד הצידה ואחפש דרכים אחרות לעזור", הבהיר נדאל.
2 צפייה בגלריה
נדאל
נדאל
אלקראס ונדאל נפרדים כידידים
(צילום: REUTERS/Hamad I Mohammed)
"אם אהיה כשיר ב-100%, אעלה למגרש. אשחק רק אם ארגיש מוכן שאני יכול לנצח את המשחק שלי", המשיך נדאל. "קודם כל אני חייב להרגיש תחרותי כדי להשתתף, אחר כך אפשר לנצח או להפסיד - זה חלק מהספורט".
מי שיתמודדו בגמר הטורניר הם אלקראס וסינר, שני הכוכבים הגדולים הנוכחיים בסבב. "הטניס בידיים טובות", חייך נדאל כשנשאל על השניים. "יאניק וקרלוס הם שני אנשים גדולים וכמובן שיש להם עתיד גדול לפניהם. אני מקווה ששניהם יצליחו להתרחק מפציעות וימשיכו לבנות את היריבות היפה הזו ביניהם".
נדאל המשיך להחמיא לאלקראס, איתו אמור לשתף פעולה בחודש הבא: "הוא יסתדר טוב מאוד עם מה שיש לו. הוא לומד כל הזמן. אנחנו יכולים לראות שהוא מתפתח מכל הבחינות. אבל כמובן שאני אהיה מוכן בכל פעם שהוא ירצה להתקשר אליי".