מכירים את האמרה השחוקה אך הנכונה, בעיקר בקורסים לסוגיהם: "תשכחו מכל מה שלמדתם עד עכשיו"? ובכן, זה המקרה של מנור סולומון. הכישרון הגדול ביותר של ישראל בדור הנוכחי עבר לאחרונה לטוטנהאם. שנת לימודים לא קלה בפולהאם הוכיחה שהשחקן, שהשבוע חגג יום הולדת 24, הוא בעל פוטנציאל, אבל שיש עוד הרבה על מה לעבוד.
יש לשים את הדברים בפרופורציה. סולומון התבלט לטובה בשחטאר דונייצק ואף כבש חמישה שערים בפולהאם, אבל טוטנהאם היא רמה אחרת לחלוטין. מדובר בקבוצה שיש לה ציפיות להיות בצמרת הליגה. למי ששכח, ב-2019 היא הגיעה לגמר ליגת האלופות נגד ליברפול. לשמחת סולומון מונה מאמן אוסטרלי-יווני בשם אנג' פוסטקולו, שמכיר את בן ארצו ושותפו לחוד בנבחרת, ליאל עבדה, מתקופתם המשותפת בסלטיק. זאת בהחלט נקודת זכות.

1 צפייה בגלריה
סולומון
סולומון
סולומון
(צילום: James Worsfold/Getty Images)

אבל, התחרות על המקום בחוד היא בהחלט קושי רציני. הארי קיין, סון יונג מין, רישרליסון ודיאן קולוסבסקי מאיישים התקפה טובה למדי - וסיכויו של סולומון לשחק הרבה קלושים. רק שני דברים יגבירו את סיכוייו לראות דשא - עזיבה אפשרית של קיין לבאיירן מינכן ופציעות מרובות של האחרים. סולומון הוכיח בשחטאר ובפולהאם שהוא מסוגל להוציא לימונדה מלימונים - הן כחלוץ שני והן בחוד. כל מה שהוא צריך זה התמדה, עבודה קשה ואת המשך אמון המאמן בו.
מוקדם לסכם כי העונה טרם החלה, אבל אפשר לחזות שמספר דו ספרתי של שערים ובישולים יהיה שורת פתיחה טובה עבור סולומון. מעבר לכך, מדובר בהצלחה מסחררת. וכמובן, הכי חשוב – שיביא את יכולותיו המוכרות לנבחרת כדי שיהיה לה סיכוי קלוש להגיע ליורו 2024.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.