מי שעזרו לבצע את ההגרלה היו אלוף ארה"ב לשעבר, פעמיים פינליסט רולאן גארוס ופעם אחת פינליסט באוסטרליה, דומיניק תים, והטניסאי הישראלי ישי עוליאל בן ה-22.
2 צפייה בגלריה
דומיניק תים
דומיניק תים
הגרלה קשה. תים
(צילום: רויטרס)
ארבעת המדורגים הבכירים, נובאק ג'וקוביץ', מארין צ'יליץ', מקסים קרסי ודייגו שוורצמן, קיבלו כרטיס ישירות אל הסיבוב השני.
ישי עוליאל, שקיבל כרטיס חופשי אל הטורניר מטעם המארגנים, ישחק מול פטר גויובצ'יק הגרמני בסיבוב הראשון. הגרמני בן ה-33 מדורג במקום ה-158 בעולם ונכנס לטורניר אחרון בשל הפרישה של אלברט ראמוס ממנו. המנצח ביניהם צפוי לפגוש בסיבוב השני את טאלון חריקספור ההולנדי, שמדורג 5 בטורניר, אם הוא יעבור יריב מהמוקדמות. דומיניק תים יפתח מול לאסלו ג'רה הסרבי (66 בעולם, דורג בשיאו 27). למנצח מחכה צ'יליץ' בסיבוב השני. ג'וקוביץ' ישחק בסיבוב השני נגד טיאגו מונטיירו הברזילאי או פאבלו אנדוחאר הספרדי. בן טיפוחיו של דג'וקוביץ' חמאד מג'דוביץ' קיבל גם הוא כרטיס חופשי לטורניר וישחק נגד יריב מהמוקדמות.
2 צפייה בגלריה
זקוק לניצחון נוסף כדי להיכנס להגרלה הראשית. לשם
זקוק לניצחון נוסף כדי להיכנס להגרלה הראשית. לשם
זקוק לניצחון נוסף כדי להיכנס להגרלה הראשית. לשם
(לילך וויס-רוזנברג, ONE)
מי שבינתיים עשה צעד לעבר כניסה אפשרית לטורניר הוא עידן לשם. הישראלי, שמדורג 443 בעולם וקיבל כרטיס חופשי למוקדמות, ניצח 3:6, 1:6 את לורנצו ג'וסטינו בסיבוב המוקדמות הראשון וזקוק לניצחון נוסף כדי להיכנס אל ההגרלה הראשית.
לעומתו, דניאל צוקרמן (449) הודח בסיבוב המוקדמות הראשון אחרי שהפסיד 6:2, 2:6, 6:3 לניקולאס אלבארס וארונה הספרדי (225 בעולם).
פורסם לראשונה: 11:54, 25.09.22