דושאן ולאחוביץ' בן ה-22 הוא לא הרכש הטרי ביותר של יובנטוס. הקבוצה מטורינו, שאיבדה בשנתיים האחרונות הגמוניה של קרוב לעשור בליגה האיטלקית, התחזקה במספר שחקנים - הבלם הברזילאי ברמר, הקשר פול פוגבה (שהספיק להיפצע מאז שחזר מאולד טראפורד) והחלוץ אנחל די מריה. אבל עושה רושם שהרכש המשמעותי ביותר נעשה עוד באמצע העונה הקודמת. מכבי חיפה תרגיש את זה בקרוב על בשרה בליגת האלופות.
החלוץ הסרבי כלל לא היה מיועד להפוך לסופרסטאר. בגיל 18, כשנמכר מפרטיזן בלגרד לפיורנטינה, הוא כבש שער בממוצע לעונה ובשנתיים הראשונות נחשב לפלופ, כמועמד מרכזי לחזור לליגה המקומית של ארצו או לקבוצה פחות רצינית. בעונת 2020-21 הוא התפוצץ עם 21 שערים ב-40 משחקים, וגם העונה שלאחר מכן הייתה חלומית, 20 שערים ב-24 משחקים ועוד 9 ב-21 משחקים אצל הגברת הזקנה, שמיהרה לחטוף אותו.

1 צפייה בגלריה
ולאחוביץ' חוגג
ולאחוביץ' חוגג
ולאחוביץ'
(צילום: EPA)

העונה, למרות ההגעה הצפויה של ארקדיוש מיליק ממארסיי, בונים על ולאחוביץ' במועדון שישחק תפקיד מרכזי. עזיבתם של דיבאלה ומוראטה השאירה לו ולקייזה החוזר מפציעה את מרכז הבמה. שני יוצאי פיורנטינה אמורים, כשיתחברו, להוות חוד התקפה קטלני ומהיר שיחזיר את הביאנקונרי לאן שהם שייכים, הצמרת האיטלקית. עם קצת התמדה ומזל, אולי הם גם יגיעו יותר רחוק מכך - בעיקר בליגת האלופות.
המודל של ולאחוביץ' הוא זלאטן איברהימוביץ', עד לא מזמן השחקן המוביל בנבחרת שבדיה. להבדיל מזלאטן הוא לא מוחצן, אבל הוא גולר בנשמה. כל הזדמנות שיש לו, הוא מנצל. אם ימשיך בכך, קבוצתו תרוויח והוא יהפוך לסופרסטאר מהמדרגה הראשונה. כפי שנראית פתיחת העונה, הוא בכיוון הנכון. אם אכן יממש את הפוטנציאל העצום שיש לו, אין ספק שמהלך הרכישה שלו יוכתר כמנצח.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.