תמונת הבתים בליגת העל בכדוריד הושלמה היום (שישי) סופית, לאחר שמכבי ת"א ניצחה במפגש מכריע על העלייה לבית העליון בחוץ את א.כ נס ציונה 25:28.
הרבו לת"א: טל הרשקוביץ' 8, יפתח דהן 7, זליקו סוקיץ' 4. לנס ציונה: ניב שמן 7, אורי גז 5, עומרי נדלר ואור רחימוף 4 כ"א.
1 צפייה בגלריה
מכבי ת"א
מכבי ת"א
בבית העליון. שחקני מכבי ת"א
(צילום: יפעת סוכוליצקי, באדיבות איגוד הכדוריד)
לצד הצהובים, בבית העליון ישחקו גם רמת השרון, הפועל אשדוד, מכבי ראשל"צ, הפועל ראשל"צ וחולון. בבית התחתון: נס ציונה, קריית מוצקין, בני הרצליה, אס"א ת"א, הפועל קריית אונו והפועל ר"ג.
המוליכה א.ס רמת השרון ממשיכה לדהור, והיא ניצחה בצורה משכנעת בחולון - 29:40. לרמה"ש: בן ליברטי 11, עמית מוטולה 8, ריסטו וויאצ'יץ' 7. לחולון: אור לוי 7, אור ממן 6, נאור כהן, עמית ריינסברג ולואיק בקסו 3 כ"א.
השנייה בטבלה, וזו שתתארח במחזור הבא ברמת השרון, הפועל אשדוד, גברה על הפועל ראשל"צ 35:36. ניצחון שני לאשדוד השבוע על חודו של שער (אחרי זה בחולון). עבור הפועל ראשל"צ זה היה הפסד ראשון מאז המחזור השני. האלופה מכבי ראשל"צ, שמדורגת במקום השלישי, ניצחה 25:31 את אס"א ת"א, שמדורגת במקום השלישי מהסוף.
המפגש בין בני הרצליה לבין מכבי קריית מוצקין הסתיים בשוויון 32:32. בתחתית, הפועל קריית אונו עם ניצחון שני העונה, אבל חשוב מאוד מבחינתה 24:31 על הפועל ר"ג, סוגרת הטבלה, שטרם השיגה נקודה - ונמצאת בסכנת ירידה ממשית.