מי הקבוצות הלוהטות בליגה? הפועל ב"ש, מכבי חיפה ו... עירוני קריית שמונה. מי שבחודש שעבר עוד הייתה מתחת לקו האדום סופרת ארבעה ניצחונות רצופים (חמישה, אם אתם מחשיבים את משחק סיבוב ח' בגביע), כולם תחת מאמנה החדש, סלובודן דראפיץ'. על שינוי כזה אפילו איזי שרצקי לא חלם.
"לא צריך לעשות סיפור גדול סביב רצף הניצחונות שלנו", מצטנע דראפיץ'. "אנחנו עובדים קשה ומשתפרים ממשחק למשחק. אם לומר את האמת, מול הפועל ירושלים - במשחק הראשון שלי בתפקיד - לא היינו טובים, אבל מיום ליום הפכנו לקבוצה שקשה לשחק מולה. קבוצה שקשה להוציא מולה נקודות. מגיע שאפו ענק לחבר'ה, אני גאה בהם מאוד".
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים, מכבי נתניה
בית"ר ירושלים, מכבי נתניה
ניצחון הליגה החמישי ברצף בדרך? דראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
עם יד על הלב, ציפית לספתח מטורף שכזה? "הסיפור שלנו זה כמו ילד שזורקים אותו למים עמקים והוא צריך ללמוד לשחות לבד. גם כשאימנתי בנתניה, עם מינוס 9 נקודות בתחילת העונה, לא חששתי או שאלתי את עצמי לאן אני נכנס. פשוט באתי לעשות את העבודה. אני מאוד מאמין במועדון ובקבוצה. לקחתי אותה מהמקום האחרון עם 8 נקודות, כשהמטרה הייתה לצאת מהבוץ. אחרי ניצחון - הגיע אחד נוסף ועם האוכל בא התיאבון. אנחנו עכשיו עם הפנים קדימה, אבל אסור להסתנוור מזה. עשיר תמיד זוכר את הימים שלא היה לו כסף, אנחנו רוצים להיות למעלה אך לא שוכחים מאיפה באנו".
ל"סלובו" חוזה בקריית שמונה עד לסיום העונה, אך הבטחת מקום בפלייאוף העליון תסדר לו שנה נוספת בתפקיד. "דראפיץ' הביא איתו הרבה מאוד אמונה", אומר שחקן בקריית שמונה. "הוא התחבר לשחקנים מאוד. אחד כזה שיודע להרים מישהו בזמן שהוא עם הראש למטה. אין ספק כי הניצחונות הביאו הרבה מאוד ביטחון לכולם והשקט שלו זה משהו שאין בכדורגל שלנו".
3 צפייה בגלריה
עירוני קריית שמונה הפועל רעננה
עירוני קריית שמונה הפועל רעננה
עוד שפן מהשרוול. שרצקי
(צילום: אפי שריר)
קובי רפואה היה השם החם אצל איזי שרצקי אחרי פיטוריו של עמיר נוסבאום, אבל הוא דחה בנימוס את הפנייה של הבעלים. שרצקי החליט ללכת על דראפיץ', שעשה קסמים במכבי נתניה אבל לא ממש ייצב את הספינה בבית"ר ירושלים, קבוצתו האחרונה.
"אין יותר מדי מה לעשות בקריית שמונה חוץ מלראות כדורגל", צוחק דראפיץ'. "אני מרוכז אך ורק בקבוצה. מסיים אימון ומהצהריים אני יושב מול המחשב ועובד, רואה משחקים, מנתח, ומכין כבר את האימון הבא".
3 צפייה בגלריה
מורגן פרייר שואג אחרי השוויון הדרמטי של ק"ש
מורגן פרייר שואג אחרי השוויון הדרמטי של ק"ש
מי האמין שקריית שמונה תהיה רחוקה 2 נקודות מהמקום השלישי?
(צילום: אלכס קולומויסקי)
פתאום, קריית שמונה כבר במקום השישי בטבלה עם 20 נקודות, רק שתיים פחות מבני סכנין השלישית ומכבי ת"א הרביעית. כרטיס לאירופה? דראפיץ', כמו שכבר הבנתם, לא מסתכל רחוק מדי. תנו לו רק ליהנות. ולנצח, כמובן. היום (17:30) הוא מתארח בבלומפילד אצל הפועל ת"א. עוד 'וי' לאוסף? נחיה ונראה.
פורסם לראשונה: 11:44, 25.12.21