בשבוע הבא יחול ערב החג השני של פסח. ברוח החג, הבה נעשה סדר באחד המפגשים המרתקים של ליגת האלופות, שייערך ביום רביעי, ה-12 באפריל - צ'לסי מול ריאל מדריד.
צ'לסי מגיעה למשחק באחת העונות הגרועות ביותר שלה מאז זינקה לטופ האירופי בשני העשורים האחרונים. הקבוצה שעד לא מזמן הייתה דוגמה ומופת למקצוענות תחת רומן אברמוביץ' וזכתה במספר רב של תארים (כולל שתי זכיות באליפות אירופה), מדורגת במקום ה-11 בליגה וסיימה את דרכה בסיבוב מוקדם של הגביע. מלכי השערים בקבוצה הם קאי האברץ עם 9 כיבושים וראחים סטרלינג עם 7, מספרים דלים לכל הדעות בשלב כזה של העונה. פייר-אמריק אובמיאנג פצוע ולא צפוי לחזור העונה, ונוסף על כך יש גם צרות על הקווים, וגם גרהאם פוטר הועזב ביוזמת ההנהלה, מאמן שני שמפוטר בתוך כחצי שנה. פרנק למפארד, שנכשל בעבר במועדון, חזר באופן זמני, לפחות עד המינוי הצפוי בקיץ של לואיס אנריקה. בקיצור, לא כך תיכנן טוד בולי - הבעלים החדש - את כניסתו לכדורגל.

1 צפייה בגלריה
בנזמה חוגג
בנזמה חוגג
בנזמה רגיל לחגוג מול צ'לסי
(צילום: רויטרס)

ריאל מדריד, לעומת זאת, נראית ממוקדת מטרה. למרות שצפוי כי תפסיד לברצלונה את האליפות, היא פירקה אותה 0:4 בקאמפ נואו בדרך לגמר הגביע, וריאל של ליגת האלופות היא תמיד קבוצה אחרת - על אחת כמה וכמה כשקרלו אנצ'לוטי, שיאן הזכיות כמאמן במפעל, מנהיג אותה.
קארים בנזמה חד כתער, גם בגיל 36 ועם ריבוי פציעות. עונת השיא שלו ב-2022 הסתיימה בזכייה' ואין צל של ספק שהוא רוצה ויכול לשחזר אותה. בינתיים הא הבקיע השבוע שני שלושערים רצופים ומדהימים. גם ויניסיוס, מלך הכיבושים של ריאל העונה בליגת האלופות עם שישה שערים, עשה קפיצת מדרגה והוא מיועד להיות היורש כשהצרפתי יעזוב או יפרוש מכדורגל. לצידם אסור לשכוח את פדריקו ("פדה") ואלוורדה. הקשר ההתקפי האורוגוואי מביא ערך מוסף לריאל ומראה שיש לבלאנקוס כוח אש מעבר לחלוצים. אמנם הוא כבש רק פעמיים במפעל - אבלמסוגל ליותר וכבר הראה זאת העונה ובשנים קודמות.
די מובן, לאור איך ששתי הקבוצות נראות, כי הספרדים פייבוריטים. אולם חוק אחד מוכר לצופי ליגת האלופות - והוא שבערב נתון, הכל יכול לקרות. עד אז, חג שמח וכשר. כדאי להתחזק, לצבור כוחות ולבער את החמץ - כי בעוד שבוע ההצגה הטובה בעולם חוזרת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
* אנו רואים בחומרה רבה שליחת טורים המתורגמים ומועתקים מילה במילה מאתרים זרים, וגולשים שינהגו כך לא יורשו לפרסם בקיק.