את תמונת החלוקה לבית העליון ולבית התחתון קיבלנו במחזור הקודם, והיום, בסיום המחזור ה-10 והלפני האחרון של הסיבוב הראשון בליגת ווינר בכדוריד - טרם הושלמה תמונות ארבע הראשונות בטבלה, שיעפילו אוטומטית לרבע גמר גביע המדינה (למעשה, רק המוליכה הפועל ראשל"צ הבטיחה את המקום שלה - כמו גם את המקום הראשון בתום הסיבוב הראשון). הכרעה לגבי המיקומים לקראת משחקי גביע המדינה יהיו בשבוע הבא, במחזור ה-11, שיצא לדרך כבר ביום שני במפגש בין א.ס רמת השרון לאס"א ת"א. ביום שישי - שני מפגשים ישירים בין קבוצות הצמרת - בין האלופה הפועל אשדוד לבין בני הרצליה ובין מכבי ראשל"צ לבין חולון - יקבעו את הרביעייה והמיקום הסופי (כל יתר הקבוצות שיסיימו את הסיבוב במקומות 12-5 - יחלו את דרכן בשמינית הגמר - משחקים שייערכו ב-15 בדצמבר).
ההפתעה של המחזור - בהיבט של ההפרש המוחץ - היא הניצחון המוחץ של מ.כ חולון על א.ס רמת השרון 30:39 (14:19). החניכים של ניסים פלח עם ניצחון מוחץ, ואור לוי קובע שיא כיבושים לשחקן העונה - עם 17 שערים! רמת השרון עם הפסד שני העונה. לידור פסו ותום ליבוב הוסיפו 5 שערים כ"א לחולון, אור ממן וריף כהן 3 כ"א, פטריק אובינה ואבירן יוסף 2 כ"א. עצירות שוערים - אור כנעני סיים עם 8 וזיו קדן 5. כבשו לרמת השרון: איבן מושיץ' 7, מילאן פאבלוביץ' 6, אביעד בן זימון 5, מרקו צ'ורצ'יץ' ודניאל שקלים 3 כ"א, יוסי אפו וטל הרשקוביץ 2 כ"א, דניאל צרפתי ואוראל נחמני 1 כ"א. טומיסלאב סטויקוביץ' סיים עם 8 עצירות מ-31 זריקות. ליאור קפלן הוסיף עצירה.
1 צפייה בגלריה
המפגש בין חולון לבין רמת השרון
המפגש בין חולון לבין רמת השרון
הפתעת המחזור. המפגש בין חולון לבין רמת השרון
(צילום: אגם לוי )
הפועל חבל אילות - הפועל ראשל״צ 35:27 (18:13). המוליכה מעלה את מאזנה ל-1:9 ניצחונות-הפסד (18 נק'). מנגד המארחת מקיבוץ יטבתה נותרת במקום הלפני האחרון עם 3 נק'. איתי סורקיס ואולג אסטראשפקין הובילו את מבקיעי הפועל ראשל"צ עם 6 כ״א, עידו פלח, רועי ליבגוט ואסף שרון הוסיפו 4 כ״א, נמניה פירבאק 3, אנטוניו פריבאניץ, חן ליבגוט, תומר בונדהיימר ואראל צייטלר 2 כ״א. דרקו טודורוביץ' הוביל את מבקיעי אילות עם 9 שערים, יאיר טסטה 6, אנדי קוגן 5, טל קדמי 3, ים שוובר 2, אלון סופר ודין סויפרמן 1 כ"א.
במשחקים נוספים:
בני הרצליה - הפועל קרית אונו 29:43. הפועל ר"ג - מכבי ראשל"צ 34:30. מכבי קרית מוצקין - הפועל אשדוד 43:33 (23:14). אס"א ת"א - א.כ נס ציונה 32:30 (13:13).