אצטדיון נתניה אירח היום (רביעי) את כנס פתיחת שנה של אגודות הפועל שהתמקד בנושא תמורות ואתגרים בספורט הישראלי בפתחה של שנת 2024. בכנס השתתפו 400 אנשי ונשות אגודות הפועל מ-200 אגודות שונות בכל הענפים.
כחלק משינוי מדיניות שהמרכז מוביל ובמטרה להמשיך לסייע לאגודות באופן יעיל יותר, הוצגו לחברי האגודות מידע הנוגע לשינויים בנהלי התמיכה של המדינה והאתגרים של שנת 2024 בניהול אגודה תחת נוהל שר אוצר. המרכז הכריז על מערך התמיכה החדש והשירותים המקצועיים בפתיחתה של שנת המאה של הפועל בסימן מקצוענות ומצוינות.
1 צפייה בגלריה
כנרת צדף
כנרת צדף
כנרת צדף
(צילום: אורי עשור)
מנכ"לית מרכז הפועל, כנרת צדף: "אירועי ה-7 באוקטובר לא פסחו על איש. מתחילת המלחמה מרכז הפועל התגייס באופן מלא והיה כתובת עבור המפונים שעולמם חרב עליהם והיו זקוקים לסיוע. בין הנופלים בשבת השחורה ובלחימה - שחקנים, מאמנים ואוהדים רבים. מרכז הפעול הקצה השנה תקציב מיוחד על סך מיליון שקל להנצחתם שיבוא לידי ביטוי באירועי ספורט שיערכו בשיתוף אגודות הפועל לזכרם".
בעלי של קבוצת הכדורגל הפועל ב״ש, אלונה ברקת: "עברנו ועדיין עוברים תקופה מאוד קשה. אנחנו בקשר שוטף עם משפחות החטופים וזה נותן לנו כוח ומחזק אותנו. השחקנים והצוות מבקרים את המפונים ואת פצועי צה״ל, זו זכות גדולה".