הסיבוב הראשון ברולאן גארוס נמשך היום (שני). בנוסף להפסד של רפאל נדאל בקרב הענקים לאלכסנדר זברב במה שעשוי להיות משחקו האחרון של הספרדי בתחרות האהובה עליו ביותר, מספר טניסאים בכירים נכנסו למעגל התחרויות.
אלוף אוסטרליה והמדורג שני בעולם, יאניק סינר, עלה לשלב הבא. האיטלקי אומנם לא ליקק דבש, אך גם לא שמט אף מערכה מול כריסטופר יובנקס האמריקאי (46 בעולם) וניצח אותו 3:6, 4:6, 4:6. סינר, שהישג השיא שלו ברולאן גארוס עומד על רבע הגמר, פתח היטב את המערכה הראשונה ושבר פעמיים את יריבו במשחקונים השלישי והחמישי. עם זאת, יובנקס לא ויתר והגיב בשבירה משלו, אך זה לא הספיק וסינר ניצח את שער המשחקונים בדרך לניצחון במערכה. סינר הצליח לשבור רק פעם אחת בכל אחת מהמערכות הבאות, אך זה הספיק לו כדי לנצח. בסיבוב השני הוא יפגוש את רישאר גאסקה המקומי.
2 צפייה בגלריה
הטניסאי האיטלקי יאניק סינר
הטניסאי האיטלקי יאניק סינר
אלוף אוסטרליה. סינר
(Anne-Christine POUJOULAT / AFP)
סטפנוס ציציפאס היווני (9 בעולם), שזכה בחודש שעבר בטורניר מונטה קרלו בפעם השלישית בקריירה, גבר על יריב לא קל בדמותו של מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי (54 בעולם) 6:7, 4:6, 1:6. בסיבוב השני הוא יפגוש את דניאל אלטמייר.
בנשים, אלופת השנתיים האחרונות וזוכת רולאן גארוס שלוש פעמים בעבר, המרורגת ראשונה בעולם איגה שוויונטק , טיילה מול אוליה ז'אנז'אן הצרפתייה עם 1:6, 2:6 בתום 61 דקות בלבד של טניס. בסיבוב השני היא תפגוש לקרב מסקרן במיוחד את נאומי אוסקה, אבל כמובן שהפולנייה תהיה פייבוריטית מובהקת.
2 צפייה בגלריה
זלץ
זלץ
טיילה בסיבוב הראשון. שוויונטק
(צילום: Jeanjean REUTERS/Gonzalo Fuentes)
אלופת וימבלדון מרקטה וונדרואושובה (6 בעולם) דילגה בקלילות לסיבוב השני לאחר 1:6, 3:6 על רבקה מסארובה הספרדייה (94 בעולם). גם אונס ג'אבור הטוניסאית (9 בעולם) לא התקשתה בדרך לסיבוב השני. ג'אבור גברה תוך פחות משעה וחצי 3:6, 2:6 על סאשה ויקרי (124 בעולם) ועלתה.
10 השערים הכי יפים העונה בליגה הספרדית
(באדיבות one)
פורסם לראשונה: 14:32, 27.05.24