פתיחת הפלייאוף של מכבי חיפה הייתה מצוינת – ניצחון במשחק קשה מול קבוצה טובה (1:2 על אשדוד), בנחיתות מספרית (כרטיס אדום כבר בדקה העשירית). ברק בכר היה מרוצה מאוד, ואמר - באנו מוכנים, אבל ההרחקה שיבשה לנו את המשחק. האמנם באת מוכן, המאמן בכר? כי לנו הצופים זה נראה שרן בן שמעון בא מוכן יותר ממך.
שוב ושוב שחקני אשדוד הפעילו לחץ נכון על מובילי הכדור של חיפה: לחץ נקודתי של שני שחקני אשדוד על שחקן חיפאי במרכז השדה, חטיפת כדור – ומתפרצת. פעמיים זה נגמר בפנדל לטובת אשדוד. רק נס (וג'וש כהן) הצילו את חיפה מפיגור שבלתי אפשרי היה לצאת ממנו. בן שמעון תפס את מכבי חיפה לא מוכנה והאלופה שילמה על זה במזומן. מנגד, שני הפנדלים לחיפה היו מקריים, לא מחויבי המציאות – נגיעות יד, שאם לא היו קורות, חיפה לא הייתה מבקיעה.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)

בכר יכול להיות מרוצה מחלק מהדברים שראינו – האופי שהשחקנים הראו, הלחימה שלהם, הרוח הקבוצתית, ואפילו משמעת טקטית. אבל הוא גם צריך להביט ביושר במראה ולומר לעצמו שהוא לא הכין את הקבוצה למלכודת שבן שמעון הכין לו, ושחיפה כמעט לא הגיעה למצבים כלשהם בהתקפה. הניצחון הושג עם הרבה מזל והרבה ג'וש כהן.
מול הפועל באר שבע ומכבי תל אביב זה פשוט לא יספיק. הכתובת על הקיר – ככה חיפה תתקשה מאוד לנצח בשני המשחקים הבאים – ויש סיכוי לא מבוטל לשני הפסדים רצופים ואובדן המקום הראשון, אלא אם בכר יראה שהוא יודע להכין קבוצה – וגם להגיב למה שמתפתח על הדשא.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.