כולם מדברים על מה שקרה בבלומפילד בשבת בהקשר של הירידה של הפועל ת"א, אבל מגיע למ.ס אשדוד שנדבר גם עליה. אחרי הכל, היא ניצחה 0:2 ונשארה בליגה בצדק. אשדוד הרוויחה את ההישרדות הזו. פלייאוף תחתון מוצלח, בשילוב כמות טובה של ניצחונות, הביאו את אשדוד לחוף מבטחים, אל מעל לקו האדום בדיוק בזמן הנכון.
אלי לוי בא עם ניסיון מועט בתור עוזר מאמן שליווה את רן בן שמעון לאורך העונה שעברה ולמד ממנו, וכמו שאפשר היה להעריך, העונה נפתחה בעצלתיים. ההבדל לעומת רוב הקבוצות האחרות בארץ הוא שההנהלה נתנה גיבוי ללוי לאורך כל העונה, גם כשההפסדים נערמו והקבוצה נראתה בדרך לאבדון. עם השקט שקיבל, הוא הצליח לחולל קסם ביתר העונה והציל את הקבוצה מירידה.

1 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מ.ס אשדוד
הפועל ת"א מ.ס אשדוד
אשדוד מנצחת בבלומפילד
(טל שחר)

מה היה לו ביד? יש בקבוצה זרים שיודעים לעשות את העבודה, הם מחוברים היטב במגרש, ואשדוד הצליחה להתגבש בחלק המשמעותי של העונה והשחקנים נראו הרבה יותר מתואמים.
גם בעונת 2018/2019 המצב היה קשה ואשדוד סומנה כיורדת בטוחה במהלך העונה, אולם פלייאוף תחתון מצוין, בדומה לפלייאוף הנוכחי, שכלל סדרת ניצחונות מרשימה, השאיר אותה מעל המים כשהיא שורדת כנגד כל הסיכויים. נראה היה שהעונה הנוכחית תוכרע בדו קרב עד הרגע האחרון מול הפועל ת"א, אבל מול בלומפילד אדום ומלא, השחקנים של אלי לוי ידעו לעשות את העבודה. עכשיו צריכים לחשוב שם איך נמנעים ממצב דומה בעונה הבאה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.